آزمون

ساخت وبلاگ

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترین سایت برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی هستید، با ما در این مطلب همراه باشید.

ابتدا برای این که بتوانیم بهترین سایت دانلود فیلم و سریال را انتخاب کنیم، باید بدانیم که بهترین سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بهترین سایت دانلود فیلم و سریال:

- دارای آرشیویی بروز و قدرتمند از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- دارای دسته‌بندی کاربردی جهت دسترسی سریع به ژانر مورد علاقه

- دارای توضیحات و اطلاعات کامل از فیلم و سریال

- دارای رده بندی سنی

- دوبله فارسی و سانسور بودن فیلم‌ها و سریال‌ها

- فیلم‌ها و سریال‌ها باید دارای بالاترین و بهترین کیفیت باشند

- داراری تصاویر، تریلر یا تیزر از فیلم و سریال

- رایگان بودن فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- نیم بها بودن ترافیک دانلودی

- سریع، بروز و قدرتمند بود سایت

بهترین سایت:

حال کدام سایت دانلود فیلم و سریال وجود دارد که تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا را یکجا داشته باشد؛ بله، همتا مووی بهترین سایت دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها است که دارای آرشیو بزرگ و قدرتمند از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی همراه با دسته بندی کاربردی و طراحی ساده و کاربرپسند برای دسترسی سریع به محتوای مورد نظر می‌باشد. به جرات می‌توان گفت که وبسایت همتا مووی نه تنها جزء بهترین سایت‌های دانلود فیلم و سریال ایران بلکه جزء برترین سایت‌های فارسی زبان ایران و جهان است.

بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی:

یکی از محبوب و پر طرف‌دار‌ترین خدمات وبسایت همتا مووی که دارای آرشیویی بروز و قدرتمند، دسته‌بندی کاربردی، توضیحات و اطلاعات کامل، رده بندی سنی و دیگر موارد ذکر شده، بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان جهان است که جدیدترین فیلم‌های سینمایی خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی:

اگر علاقه‌مند سریال‌های خارجی هستید و دوست دارید در کنار خانواده جدیدترین سریال‌های روز دنیا را با دوبله فارسی حرفه‌ای مشاهده کنید، قطعا وبسایت همتا مووی با دارا بودن آرشیویی بروز و قدرتمند می‌تواند به تنهایی شما را از مراجعه و گشت گذار در اینترنت به جهت پیدا کردن سریال دوبله فارسی بی‌نیاز کند؛ زیرا سایت همتا مووی بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان دنیا است که جدیدترین سریال‌های خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی:

اولین، برترین، بزرگ‌ترین و بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی با آرشیویی از جدیدترین فیلم‌های ایرانی در همه ژانرها، رایگان سایت همتا مووی می‌باشد. لازم به ذکر از که شما می‌توانید فیلم‌های ایرانی را در وبسایت همتا مووی با لینک مستقیم رایگان و ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

به طور کلی وبسایت همتا مووی بهترین وبسایت ایرانی دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی می‌باشد که دارای محتوای مناسب برای خانواده‌های ایرانی و فارسی زبان می‌باشد که تمامی خدمات آن به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود. برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی کافی است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد کنید یا نام همتا مووی را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید تا وارد رایگان سایت همتا مووی شوید.

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 322 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 14:08

NFT چيست و کاربرد آن چگونه است؟

نزديک به دو سال است که واژه NFT در سايت‌هاي خبري و مقالات بازارهاي مالي نيز به چشم مي‌خورد. بسياري از هنرمندان و توليد کنندگان محتوا در تلاش بوده‌اند که محصولات خود را در قالب اين پديده به فروش برسانند.

اما سوالي که پيش مي‌آيد اين است که، NFT چيست و چه کاربردي دارد؟

در اين بخش از ايران متا به تمامي اين سوالات پاسخ داده خواهد شد.

NFT چيست؟

s1_pw8l.jpg

ان اف تي مخفف عبارت Non Fungible Token است. واژه توکن کاربردهاي متفاوتي دارد ولي در اينجا به معني يک سند اعتباري الکترونيکي است. اين سند اعتباري الکترونيکي نشان دهنده يک مقدار مشخص از يک واحد قابل معامله است. واحد قابل معامله مي‌تواند ريال، دلار، يورو و يا ارزهاي ديجيتالي باشد.

اين سندها در شبکه‌اي به نام بلاک چين ذخيره مي‌شوند. وظيفه بلاک چين اين است که نشان دهنده مالک اصلي کالا چه کسي بوده و بعد به ترتيب به چه کساني فروخته شده است.

فرض کنيد شما اثري را به کمک فتومونتاژ در فتوشاپ خلق کرده‌ايد و بخواهيد آن را به فروش برسانيد. هر شخص مي‌تواند يک کپي از آن را دانلود کند و هيچ حق مالکيتي به شما پرداخت نکند. شما مي‌توانيد اثر خود را به يک NFT تبديل کنيد. حتي با از بين رفتن کالاي فيزيکي خود اثر در قالب NFT از بين نمي‌رود. در حقيقت ان اف تي، به دارايي ديجيتالي گفته مي‌شود که قابل جمع کردن باشد. اين دارايي ديجيتال نيز ارزش خود را به صورت نوعي از رمز حفظ مي‌کند. همان گونه که يک تابلو فرش و يا اثر هنري ارزش خود را حفظ مي‌کند و نوعي سرمايه‌گذاري به حساب مي‌آيد.

غيرقابل معاوضه بودن در NFT به چه معنا است

 ممکن است اين سوال براي شما پيش آمده باشد که غيرقابل معاوضه به چه معنا است؟

در حقيقت ان اف تي را نمي‌توان مانند اسکانس به طور مستقيم رد و بدل کرد. چرا که هيچ 2 NFT مشابه يکديگر نيستند. براي درک بهتر اين موضوع بليت کنسرت را در نظر بگيريد؛ در يک کنسرت هيچ دو بليتي شبيه به يکديگر نيست و منحصر به فرد است.

با توجه به توضيحات بالا مي‌توان به اين توکن و تفاوت آن با ساير رمز ارزها پي برد. ان اف تي‌ها انواع مختلفي دارند و به عبارت ديگر نوعي کالاي کلکسيوني به شمار مي‌آيند.

کاربرد NFT

Nft ها از سال ???? وجود داشته‌اند، اما امروزه شهرت بسيار زيادي پيدا کرده‌اند. ازجمله دلايل محبوبيت اين توکن اين است که در حال تبديل شدن به يک روش محبوب براي خريد و فروش آثار هنري ديجيتال نيز هستند.

جالب است بدانيد از نوامبر سال ???? تاکنون ??? ميليون دلار براي NFT هزينه شده است. ان اف تي به کاربر اجازه مي‌دهد اطلاعات خود را در اثر موردنظر ثبت کند، به صورتي که اين مالکيت اثبات شده و ديگر قابل تغيير نيست. در واقع ارزش اين اثر با هويت صاحب آن گره خورده است.

از ديگر کاربردهاي آن مي‌توان به استفاده در دنياي بازي‌ها اشاره کرد. به اين صورت که با کمک توکن‌هاي nft آيتم‌هاي مختلف در بازي را خريد و فروش کرد.

فروش کشتي ديجيتالي

فردي با پرداخت 149 اتريوم معادل با 650 هزار دلار، کشتي تفريحي بادباني غير واقعي و مجازي را در پلتفرم متاورس خريداري کرد.

نکته جالب اين است که هرگز نمي‌تواند به صورت فيزيکي پا در آن بگذارد. اين کشتي تنها جزو دارايي‌هاي ديجيتالي NFT محسوب مي‌شود.

در آخر اگر به دنياي ارز ديجيتال، متاورس و NFT علاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌کنيم به وبسايت ايران متا مراجعه کنيد. در ايران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهاي ديجيتال را مورد بررسي قرار مي‌دهيم و از هيچ خبر جديدي در اين حوزه بي‌اطلاع نخواهيد ماند.

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 235 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت: 14:24

سيستم هوشمند خانه تنها با 2 ابزارک

 

 

با استفاده از تنها 2 ابزارک هوشمند مي توني سيستم هوشمند خانه را راه اندازي کني و فرمانروايي تو آغز کني. توي اين مقاله بهت ميگم کدو دوتا ابزارک مهم اند.

 

از جمله آيتم هايي که زندگي ما را متحول مي کند مي توان به سيستم هوشمند خانه اشاره کرد. امکانات جذاب اين سيستم ها در کنار اسايش و رفاهي که براي کاربران به ارمغان مي آورند سبب استقبال گسترده کاربران از آن ها شده است. در يک خانه هوشمند با نصب اپليکيشن و اتصال به اينترنت مي توانيد فرمانروايي خود را آغاز کنيد. شما تعيين مي کنيد که چه دستگاهي و در چه زماني تغيير وضعيت بدهد. حتي مي توانيد براي تجهيزات مختلف برنامه کاري هفته اي، ماهانه و حتي سالانه تعيين کنيد.

با بهره مندي از سناريوهاي سيستم هوشمند خانه، اقدامات متنوع و متفاوتي را تنها با يکبار لمس صفحه موبايل مي توانيد مديريت کنيد. در اين مقاله به بررسي امکانات فرمانروايي شما و معرفي سربازاني که فرمان هاي شما را اجرا مي کنند مي پردازيم با من همراه باشيد.

سيستم هوشمند خانه

در يک تعريف ساده خانه هوشمند به مکاني گفته مي شود که در آن کليه عمليات کنترلي به کمک تلفن همراه هوشمند مديريت مي شود. يک اپليکيشن کاربردي رابط کاربر با سيستم هوشمند است. براي تغيير وضعيت هر يک از تجهيزات متصل به خانه هوشمند کافي است آيکون مربوط به آن را يکبار لمس کنيد.

اپليکيشن پس از دريافت دستورات شما، پيام هاي لازم را از طريق اينترنت براي تجهيزات ارسال مي کند. تجهيزات پس از دريافت فرامين کاربر از بستر اينترنت بلافاصله آن را اجرا و نتيجه را به کاربر گزارش مي کنند.

سيستم امنيتي     خانه هوشمند  

امکانات يک خانه هوشمند

بسته به نوع تجهيزاتي که در سيستم هوشمند خانه مورد استفاده قرار مي گيرند، امکانات قابل ارائه متفاوت هستند. از جمله موارد مهم که بر امکانات خانه هوشمند اثر مي گذارد مي توان به زيرساخت سيم کشي، پروتکل ارتباطي تجهيزات و برند تجهيزات مورد استفاده اشاره کرد.

اما اصلي ترين امکاناتي که در خانه هاي هوشمند ارائه مي شوند را مي توان در چند مورد خلاصه کرد:

  • کنترل هوشمند تجهيزات روشنايي
  • کنترل هوشمند لوازم برقي
  • کنترل هوشمند پرده ها و کرکه هاي برقي
  • کنترل هوشمند سيستم امنيتي
  • کنترل هوشمند سيستم هاي سرمايش و گرمايش
  • کنترل هوشمند درب پارکينگ و درب آپارتمان
  • و

سيستم هوشمند خانه را مي توان به دو بخش نرم افزاري و سخت افزاري تقسيم کرد. بخش نرم افزاري شامل اپليکيشن خانه هوشمند و کليه برنامه هايي مي شود که کاربر براي کنترل تجهيزات تعيين مي کند. در برخي سيستم ها اين برنامه ريزي ها توسط خود کاربر انجام مي شود اما در برخي از سيستم ها به دليل پيچيدگي عملکرد، برنامه ها و سناريوها توسط يک کارشناس فني انجام مي شود.

سخت افزارهاي مورد استفاده در خانه هوشمند با توجه به قابليت مورد انتظار متفاوت هستند. برخي از اين تجهيزات به منظور يک عملکرد واحد توليد شده اند اما گروه ديگري از آن ها کاربردهاي بسيار متنوعي دارند.

تجهيزات مورد استفاده در سيستم هوشمند خانه

همانطور که اشاره شد با توجه به نوع امکانات مورد ارائه در يک خانه هوشمند، تجهيزات مورد استفاده در آن ها نيز متفاوت خواهد بود. در ادامه به معرفي مهترين تجهيزات مورد استفاده در خانه هوشمند و کاربردهاي هر يک از آن ها مي پردازم.

اسمارت سکيوريتي    شهر هوشمند ايران

کليد لمسي هوشمند

نور و روشنايي نقش بسيار پر رنگي در زندگي امروزي دارند. حتي تصور زندگي بدون حضور روشنايي لامپ ها دشوار و زجرآور است. با توجه به اهميت روشنايي در زندگي امروز، کنترل هوشمند تجهيزات روشنايي از جمله امکاناتي است که در همه خانه هاي هوشمند ارائه مي شود.

تجهيزات مختلفي را مي توان براي هوشمندسازي روشنايي مورد استفاده قرار داد اما جذابترين گزينه در دسترس، کليد لمسي هوشمند است. اين کليدها در انواع مختلف و رنگ هاي متوع عرضه مي شوند. کليد هوشمند علاوه بر کنترل هوشمند روشنايي به عنوان يک المان دکوراتيو جلوه هاي بصري خاصي را به خانه شما مي بخشد.

رله هوشمند

از رله ها مي توان به عنوان پر کاربردترين تجهيزات سيستم هوشمند خانه ياد کرد. تقريبا تمام امکانات خانه هوشمند را مي توان با اين تجهيزات ارائه کرد. عملکرد رله ها مانند يک فيوز مينياتوري ساده است با اين تفاوت که رله ها را مي توان از راه دور و به کمک اپليکيشن موبايل کنترل کرد. تمام تجهيزات الکتريکي که با قطع و وصل برق روشن و خاموش مي شوند را مي توانيد با رله هوشمند کنترل کنيد.

 

تجهيزاتي از قبيل ماشين لباسشويي، تلويزيون و … که علاوه بر اتصال برق نياز به تعيين برنامه جهت آغاز کار دارند را نمي توان با رله هوشمند کنترل کرد. با يک تست ساده مي توانيد تعيين کنيد کدام وسايل امکان کنترل شدن با رله هوشمند را دارند. کليد دستگاه را در وضعيت روشن قرار دهيد. سپس در همين حالت دوشاخه را از پريز جدا مجددا به پريز وصل کنيد. چنانچه دستگاه مورد نظر روشن شد، قابليت کنترل با رله هوشمند را دارد در غير اينصورت نمي توانيد آن دستگاه را به سيستم هوشمند متصل کنيد.

کدام تجهيزات ضروري هستند؟

اگر قصد استفاده از سيستم هوشمند خانه را داشته باشيد مي توانيد غالب امکانات خانه هوشمند را با کليد و رله هوشمند پياده سازي کنيد. نکته مهمي که قبل از هر اقدامي بايد انجام دهيد نيازسنجي دقيق و اصولي است. نکته ديگري که بايد مورد توجه قرار بگيرد، نوع و نحوه اتصال تجهيزات به اينترنت است.

برخي از تجهيزات هوشمند به صورت مستقيم به اينترنت متصل مي شوند اما گروهي ديگر براي اتصال به اينترنت به يک دستگاه واسط نياز دارند. چنانچه از اين تجهيزات براي سيستم هوشمند خانه استفاده کنيد، دستگاه کنترل مرکزي اصلي ترين سخت افزاري است که بايد تهيه کنيد.

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 178 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 12:14

لزوم استفاده از برق اضطراري در دوربين هاي مداربسته

قطع برق هر چند به ندرت اتفاقي است که اجتناب ناپذير است .
اگر اتفاقي در زمان قطع برق رخ دهد و سيستم دوربين مداربسته ي شما به علت قطع برق قادر به ضبط تصاوير نباشد ، چه مي شود ؟
اگر سارقان، قبل از سرقت برق ساختمان را قطع کنند چطور ؟ اگر مجبور باشيد براي انجام کاري برق ساختمان را قطع کنيد و دوربين هاي مداربسته نيز قطع شوند و در اين لحظه اتفاقي رخ دهد چطور؟ در اين مرحله ups هاي مخصوص دوربين مداربسته وارد عمل مي شوند . در اين مقاله به بحث درباره ي راهکار هاي برق اضطراري و ups هاي مخصوص دوربين مداربسته خواهيم پرداخت .

 

 

بديهي است که استندلون ها ( DVR / NVR ) اعم از بي سيم و سيمي بدون برق نمي توانند هيچ کاري انجام دهند . نه ضبط ، نه تشخيص حرکت ، نه دسترسي از راه دور و نه هيچ چيز ديگري .
خبر خوب اين است که با قطع برق شما تنظيمات انجام شده در استندلون ها را از دست نخواهيد داد و پس وصل مجدد برق نياز به تنظيمات مجدد نمي باشد . ولي نکته اصلي و اساسي اين است که سيستم دوربين مداربسته هميشه بايد روشن و متصل به برق باشد تا دچار Video Loss يا از دست دادن تصاوير نشود و به صورت ?? ساعته در هفت روز هفته کار کند .

راه حل برق هميشگي براي دوربين هاي مداربسته

UPS ها تامين کننده برق براي دستگاه هاي برقي مي باشند ، UPS ها داراي باتري هايي مي باشند که مي توانند تا مدت مشخص برق را در زماني که برق قطع مي باشد تامين کنند .

با استفاده از UPS هاي روشن ?? ساعته ، دوربين هاي مداربسته خود را تضمين کنيد و هرگز نگران قطعي برق نشويد .”  اگر UPS داشتم ، دوربين ها، دزد را شناسايي ميکردند ”  اين جمله حسرت آلود توسط افرادي که UPS استفاده نمي کردند به وفور شنيده شده است .

 

چگونه مي توان زمان تامين برق UPS را مشخص کرد ؟

در ابتدا بايد تعداد دوربين ها را مشخص نموده و ميزان مصرف آن ها را در يک ساعت را حساب کنيد . سپس ميزان نيازتان را مشخص کنيد و متناسب با آن باتري و UPS  خود را انتخاب کنيد .

 

حتما بخوانيد: پيشگيري از خرابي زودرس سيستم مداربسته

تفاوت باتري با ups چيست ؟

ups به مجموعه تامين برق در زمان قطع برق گفته مي شود ولي باتري تنها قسمتي از ups  مي باشد که محل ذخيره ي برق مي باشد .

تفاوت ups دوربين مداربسته با ساير ups ها چيست ؟

? UPS هاي دوربين مداربسته متناسب با نياز شما انتخاب مي شود و خروجي ?? ولت با تعداد خروجي مشخص دارد که هر خروجي تامين کننده يک دوربين خاص مي باشد ولي UPS  هاي معمولي برق ??? ولت مي دهد .

?  UPS هاي مخصوص دوربين مداربسته (برق اضطراري دوربين مداربسته) مقرون به صرفه تر از UPS هاي ???V مي باشد .

 

باتري UPS ها

? داخلي (اينترنال)
اين نوع باتري ها داخل خود UPS قرار مي گيرد .

? خارجي ( اکسترنال )
اين نوع باتري ها به صورت خارجي در کنار UPS  ها قرار مي گيرند .

? نکته : UPS هاي Inteal به دليل اشغال فضاي کمتر، داراي قيمت بالاتري مي باشند .

حذف آداپتور

آداپتور ها اغلب آسيب پذير مي باشند و در صورت از کار افتادن آداپتور دوربين مداربسته متصل به آن آداپتور قطع مي شود .
استفاده از ups مخصوص دوربين مداربسته شما را از استفاده ي آداپتور ها فارغ مي سازد .

نتيجه گيري

UPS ها تضمين کننده ي خوبي براي ثبت و ضبط تصاوير در زمان قطع برق مي باشد . پارامتر هايي مانند نوع UPS و نوع باتري زمان برق رساني همگي در قيمت UPS تاثير گذارند.

https://www.eveote.com/shard/s476/sh/4d7b61e2-8060-647b-1717-29e89affdfe8/484a21ac4bebdb91b4409035ba2924c9

https://www.merchantcircle.com/blogs/trades-fort-wayne-in/2022/2/-/2168391

https://infosite.siterubix.com/%d8%a7%d8%ac%d8%b2%d8%a7%db%8c-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87/

https://www.pawer.global/activity/p/345754/

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 211 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 14:20

راهنماي کامل الگوريتم رتبه مغز گوگل

Google RankBrain چيست؟ چگونه کار مي کند؟ آيا مي توانيد براي آن بهينه سازي کنيد؟ در اينجا همه چيزهايي که بايد در مورد الگوريتم RankBrain گوگل بدانيد آمده است.

 

در سال 1996، ايده پيوندها به عنوان يک سيگنال رتبه بندي، جستجو را با آنچه به رتبه صفحه گوگل تبديل مي شد، متحول کرد.

 

به همين دليل است که دهه گذشته سهم بازار جستجو به اين صورت است:

 

سهم بازار جهاني Statista از موتورهاي جستجو

 

اتفاقات زيادي افتاده است، و از آن زمان تغييرات و سئو سايت اصفهان الگوريتم‌هاي عظيمي معرفي شده‌اند، اما بدون شک هيچ کدام به اندازه RankBrain مهم نيستند.

 

همانطور که در زير بحث خواهيم کرد، اين تنها به دليل تأثير آن بر نتايج نيست (اگرچه مسلماً در آنجا نيز برنده مي شود) بلکه به معناي آن است - يادگيري ماشين براي اولين بار در آنچه ما به عنوان جستجو فکر مي کنيم معرفي شد.

 

 

RankBrain چيست؟

RankBrain سيستمي است که توسط آن گوگل بهتر مي‌تواند هدف احتمالي کاربر از يک عبارت جستجو را درک کند. در بهار 2015 عرضه شد، اما تا 26 اکتبر همان سال اعلام نشد.

 

در ابتدا، RankBrain براي پرس و جوهايي اعمال شد که گوگل قبلا با آنها مواجه نشده بود و در آن زمان و هنوز هم وجود دارد، حدود 15? از کل جستجوها. از آنجا گسترش يافت تا بر همه نتايج جستجو تأثير بگذارد.

 

در هسته خود، RankBrain يک سيستم يادگيري ماشيني است که از مرغ مگس خوار ساخته شده است، که گوگل را از يک محيط "رشته ها" به "چيزها" رساند.

 

يعني از «خواندن» کاراکترهاي تحت اللفظي، و در عوض «ديدن» موجوديتي که آنها نمايندگي مي‌کنند، گرفته شده است.

 

نکته اي سريع درباره موجوديت ها و چيزهايي که روي رشته ها هستند

براي نشان دادن اين پيشرفت مهم و نقش آن در RankBrain، به سادگي بايد شخصيت هايي را که نام يکي از دوستان و همسالان من را تشکيل مي دهند، در نظر بگيريم:

 

تا قبل از مرغ مگس خوار، گوگل آن کاراکترها و مجموعه‌اي از 2 کلمه و 13 کاراکتر را مي‌ديد که به ترتيب مرتب شده و به اندازه کافي در يک صفحه استفاده مي‌شد، آن را براي رشته جستجوي «jason baard» مرتبط مي‌کرد.

 

واقعاً اين مي تواند هر جيسون باشد، اين مهم نبود.

 

آنها بر پيوندها و چند سيگنال ديگر تکيه کردند تا "مرتبط" ترين آنها را آشکار کنند، بدون اينکه بفهمند جيسون کيست يا چيست.با مرغ مگس خوار، دوست من ديگر مجموعه ساده اي از شخصيت ها نيست، بلکه به موجوديت تبديل شده است:

 

 

نتايج جستجو و خريد گوگل خود را محک بزنيد

CPC، CTR و موارد ديگر را با صنعت خود مقايسه کنيد. ببينيد CVR، AOV، نرخ پرش و ساير KPIهاي شما چگونه روي هم قرار مي گيرند. مقايسه عملکرد براي هر کانال.ما نمي‌توانيم در اين مقاله با جزئيات زياد به نهادها بپردازيم، اگرچه مي‌توانيد در اينجا درباره آنها بخوانيد.اما به طور خلاصه، آنچه در مورد مرغ مگس خوار براي عملکرد RankBrain ضروري بود، اين بود که گوگل اين عبارت را نبيند:جيسون بارنارد دوست ديو ديويس است که پيراهن هاي قرمز را دوست دارد و يک بازارياب ديجيتال است.

 

و صرفاً آن را به عنوان مجموعه اي از شخصيت ها که بايد مرتب شوند و با پرس و جو سنجيده شوند، تفسير مي کنند.در حالي که بسيار پيشرفته بودند، اساساً در پاسخ به اين سؤال گير کردند: «جيسون بارنارد» چند بار در متن و در پيوندهاي آن متن ظاهر مي‌شود؟با فرض اينکه پرس و جو دوباره «جيسون بارنارد» باشد، با مرغ مگس خوار، اين جمله براي گوگل بيشتر شبيه به اين خواهد بود:

 

 

هر موجوديت اصلي با يک Machine ID نشان داده مي شود.اين شناسه ها براي هر يک منحصر به فرد هستند - و هيچ دو نهادي داراي شناسه يکسان نيستند.من عمداً خودم را به جمله اضافه کردم تا نشان دهم که هميشه کامل نيست.نام من بسيار رايج است، و «ديو ديوي» برجسته‌تر از من وجود دارد (مي‌دانم، مي‌دانم... باورش سخت است).

 

به دليل پيشينه جيسون در موسيقي، گوگل به راحتي مي‌تواند بدون زمينه اضافي فرض کند که ديو ديويزي که جيسون با آن دوست بود، ديو ديويس (/m/01pwfk) از The Kinks (/m/08w4pm) است.

 

گوگل از طريق نهادهاي ديگر در صفحه و ساير اتصالات در وب توضيح مي‌دهد. اما اين داستان ديگري است، براي يک روز ديگر.

 

آنچه در زمينه RankBrain مهم است اين است که با مرغ مگس خوار، گوگل (/m/045c7b) اکنون دنيا را به عنوان مجموعه اي از چيزها و نه رشته ها درک مي کند.

 

بازگشت به RankBrain

با کمي در مورد موجوديت‌ها، مي‌توانيم به RankBrain برگرديم.

 

RankBrain در هسته خود را مي توان به عنوان يک سيستم پيش غربالگري در نظر گرفت.

 

هنگامي که يک پرس و جو در گوگل وارد مي شود، الگوريتم جستجو در تلاش براي نمايش بهترين محتوا، در بهترين قالب(ها)، پرس و جو را با هدف شما مطابقت مي دهد.

 

اگر گوگل قصد شما را نداند؟

 

چرا گوگل RankBrain را معرفي کرد؟

RankBrain در ابتدا براي رفع يک مشکل ساده اما بزرگ راه اندازي شد.

 

گوگل 15 درصد از پرس و جوها را مورد استفاده قرار نداده بود، و به همين دليل هيچ زمينه اي براي آنها وجود نداشت، و نه تجزيه و تحليل گذشته براي تعيين اينکه آيا نتايج آنها در برآورده کردن هدف کاربر خوب است يا خير.

 

RankBrain را وارد کنيد.

 

اين سيستم به جاي رشته ها به چيزها نگاه مي کند.

 

RankBrain همچنين زمينه‌هاي محيطي (مثلاً مکان جستجوگر) را در نظر مي‌گيرد و معناي جايي که انجام شده است را برون‌يابي مي‌کند.

 

اين مي تواند يک فرآيند ساده براي درک اين موضوع باشد که ترتيب کلمات ممکن است تابعي از فرآيند جستجو باشد و نه هدف.

 

چه کسي در ميان ما يک پرس و جو را صرفاً با زدن يک يا دو کلمه اصلاح نکرده است.

 

قبل از اينکه وارد آن شوم، گوگل مطمئناً ديده است:

 

“پيتزا ويکتوريا قبل از ميلاد مسيح”

 

اما وقتي مجموعه‌اي را که مي‌خواستم برنمي‌گردانم، ممکن است شروع به اضافه کردن شرايط کنم و در نتيجه سؤالي بيشتر شبيه به:

 

“پيتزا ويکتوريا بي سي سبزيجات با پوسته نازک”

 

احتمال زيادي وجود دارد که گوگل آن پرس و جوي خاص را نديده باشد، اما از آنجايي که آنها به چيزها نگاه مي کنند نه رشته ها، مي دانند که پرس و جو مشابه خواهد بود، اگر نه يکسان، مانند:

 

پيتزاي گياهي با پوسته نازک ويکتوريا قبل از ميلاد مسيح

 

پيتزاي گياهي با پوسته نازک در نزديکي من

 

يا با صدا:

 

"OK Google، از کجا مي توانم يک پيتزاي گياهي با پوسته نازک تهيه کنم؟"

 

RankBrain چگونه کار مي کند؟

جاي تعجب نيست که گوگل هرگز نحوه عملکرد RankBrain را مشخص نکرده است.

 

با اين وجود، مي‌توانيم حدس‌هاي درستي در مورد آنچه در پشت صحنه مي‌گذرد داشته باشيم.

 

تابع جستجوي جديد

همانطور که در بالا مورد بحث قرار گرفت، ما بايد از فکر کردن با عباراتي که مي‌فهميم دست برداريم و مانند يک ماشين فکر کنيم.

 

جايي که ممکن است ببينم:

 

“پيتزا ويکتوريا قبل از ميلاد مسيح”

 

گوگل مي بيند:

 

/m/0663v /m/07ypt

 

اين به طرز چشمگيري همه چيز را تغيير مي دهد. "ويکتوريا بي سي" دو چيز نيست، بلکه يک چيز است.

 

هنگام مقايسه مکان هاي ديگر براي:

 

https://www.pinterest.com/pin/1122381538355932573/

https://express.adobe.com/page/ZNK633quI0psv/

https://sites.google.com/view/parsianandishseo/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/02/14/parsianandishseo/

https://tahmikain3.tumblr.com/

https://www.reddit.com/r/business/Idea/ssjfli/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C_%D9%88%D8%A8_%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%86%D8%B3%DB%8C%D9%88/

https://myspace.com/tahmikain3

 

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 166 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 23:45

بازاريابي وابسته چيست؟ تعريف و مثال

بازاريابي وابسته يک ترتيب بازاريابي است که در آن خرده فروش آنلاين به وب سايت ديگري کميسيون پرداخت مي کند. وب سايت ديگر براي فروش يا ترافيکي که از ارجاعات خود ايجاد مي کند کميسيون دريافت مي کند.

 

به عبارت ديگر، اين روشي است که وب سايت يا وبلاگ شما براي تبليغ محصولات شخص يا شرکت ديگري کميسيون دريافت مي کند. فروشنده براي محصولاتي که مردم مي خرند يا ارجاع به شما پول مي دهد. ارجاع‌ها بازديدکنندگاني هستند که از وب‌سايت شما بازديد مي‌کنند که به لطف شما به وب‌سايت فروشنده رفته‌اند. آنها با کليک بر روي پيوندي در وب سايت شما به آنجا رسيدند.

 

Spocket که به شما امکان مي دهد بهترين محصولات را براي بازاريابي از بين هزاران تامين کننده دراپ شيپينگ در سراسر جهان انتخاب کنيد و تا 450 دلار پورسانت مکرر دريافت کنيد، تعريف زير را از اين اصطلاح دارد:

 

"بازاريابي وابسته يک مدل کسب و کار است که در آن يک شرکت به وب سايت هاي شخص ثالثي که فروش يا سرنخ ايجاد مي کنند، پول پرداخت مي کند. ما به وب سايت هاي شخص ثالث به عنوان شرکت هاي وابسته اشاره مي کنيم. از زمان ظهور اينترنت، بازاريابي وابسته به طور قابل توجهي رشد کرده است.

در دنياي وب سايت هاي مختلفي مثل در زمينه معرفي بهترين محصولات فعاليت مي کنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

بازاريابي وابسته - تقسيم درآمد

مروجين بازاريابي وابسته مي گويند که اين سيستم مبتني بر اشتراک درآمد است. اصطلاح «پرداخت به ازاي فروش» به معناي اشتراک درآمد است.

 

اگر فروشنده اي محصولي داشته باشد و بخواهد فروش بيشتري داشته باشد، مي تواند به مروجين انگيزه مالي ارائه دهد. براي مثال، برنامه هاي وابسته انگيزه مالي دارند.

 

 

 

نيل پاتل، يک سرمايه گذار فرشته انگليسي، در مورد بازاريابي وابسته مي گويد:

 

اگر محصولي نداريد و مي‌خواهيد پول دربياوريد، مي‌توانيد محصولي را که احساس مي‌کنيد ارزش دارد تبليغ کنيد و به عنوان يک بازارياب وابسته از آن درآمد کسب کنيد.»

 

سرمايه گذار فرشته کسي است که پول خود را در يک کسب و کار نوپا سرمايه گذاري مي کند. به عبارت ديگر، يک نوع سرمايه گذار خطرپذير، اما در اين مورد، از پول خود استفاده مي کنند.

 

بازاريابي وابسته - اينترنت

به گزارش Fix the Photo، از زمان ظهور اينترنت، بازاريابي وابسته رشد و تغيير چشمگيري داشته است.

 

خرده فروش آنلاين Amazon.com اين عمل را رايج کرد. با آمازون، وبلاگ نويسان و وب سايت ها پيوندهايي را به صفحه آمازون مستقيم مي کنند و اگر ارجاع منجر به فروش شود، هزينه اي دريافت مي کنند.

 

در آمازون و بيشتر موارد ديگر، بازاريابي وابسته يک برنامه بازاريابي عملکردي است که در آن فروش مشتريان براي يک محصول برون سپاري مي شود.

 

بررسي استراتژي‌هاي ساختن يک جامعه و ثروت هميشه در عصر ديجيتال عالي است. بسياري از انگيزه هاي ذهني را مي توان زير نظر آبراهام هيکس در جذب پول يافت. مي توانيد ببينيد که آيا براي شما کار مي کند يا خير.

 

بازاريابي وابسته قبل از اينترنت – مثال

براي مثال، يک فروشنده بيمه خانه به خانه، براي قرار ملاقات به فروشنده خانه به خانه ديگري پول مي دهد. آن فروشنده خانه به خانه مي رفت و براي شخصي که بيمه مي فروخت قرار ملاقات مي گذاشت.

 

شخصي که قرار ملاقات ها را ترتيب داده است يا به ازاي هر قرار ملاقات و يا به ازاي هر فروش پرداخت مي شود.

سه نوع پاداش اصلي

در اينجا سه ??نوع پاداش اصلي که بازاريابان وابسته استفاده مي کنند آورده شده است:

 

پرداخت به ازاي کليک: شرکت وابسته بازديدکننده را به وب سايت فروشنده هدايت مي کند. فروشنده هر بار که اين اتفاق مي‌افتد، صرف نظر از اينکه فروش رخ مي‌دهد، به شرکت وابسته پرداخت مي‌کند.

پرداخت به ازاي سرنخ: شرکت وابسته کسي را به وب سايت فروشنده هدايت مي کند. اين بار، آن شخص فرم تماس را پر مي کند. به عبارت ديگر، فروشنده اکنون اطلاعات شخصي خود را دارد. اين شخص اکنون يک "سرنخ" است. وابستگان براي هر سرنخ که توليد مي کنند پول دريافت مي کنند. همچنين ممکن است که سرنخ فرم را در وب سايت وابسته پر کرده باشد

پرداخت به ازاي فروش: فروشنده درصدي از قيمت فروش را به شرکت وابسته مي پردازد.

بازاريابي وابسته - مزايا و معايب

مانند بسياري از مدل هاي کسب و کار يا رويکردهاي بازاريابي، مزايا و معايبي نيز وجود دارد.

 

طرفداران

سرمايه گذاري لازم نيست شما محصولات پيشنهادي را بدون دخالت در ايجاد آنها "ايجاد" مي کنيد.

تنوع گسترده اي از کالاها براي انتخاب. براي مثال مي توانيد روي محصولاتي تمرکز کنيد که بيشترين پول را به شما مي دهند. از طرف ديگر، مي‌توانيد محصولاتي را انتخاب کنيد که بازديدکنندگان شما احتمالاً آن‌ها را خريداري مي‌کنند.

شما مسئول نيستيد. فروشنده، نه شما، مسئول، به عنوان مثال، خدمات مشتري، بازگشت و غيره است.

درآمد. اگر زياد بفروشيد، مي توانيد درآمد خوبي کسب کنيد.

اين ترتيب مانع از فروش کالاهاي خود نمي شود. اگر محصولات خود را مي فروشيد، همچنان مي توانيد کالاهاي ديگر را به عنوان يک شرکت وابسته بفروشيد.

منفي

شهرت شما تا حدي به عملکرد خوب يا بد يک کسب و کار ديگر بستگي دارد. اگر فروشنده در يک رسوايي درگير شود، کل ماجرا مي تواند تأثير منفي بر شما بگذارد.

مشتري مال شما نيست: هر بازديد کننده از سايت شما که در نهايت از فروشنده خريد مي کند، مشتري فروشنده است. در بسياري از موارد، زماني که آن مشتري دوباره خريد مي کند، از نظر مالي سودي نمي بريد.

دريافت برنامه وابسته مناسب آسان نيست: شانس انتخاب برنامه وابسته اشتباه زياد است. انتخاب محصول مناسب براي موفقيت مالي شما ضروري است. محصولات بسيار زيادي وجود دارد!

رقابت از ديگر شرکت هاي وابسته به ياد داشته باشيد که شما تنها وابسته نيستيد. ممکن است صدها يا حتي هزاران شرکت وابسته رقيب همان محصولاتي که شما هستيد را تبليغ کنند.

بازاريابي وابسته - افشاي رسانه هاي اجتماعي

در ايالات متحده، افراد مشهور رسانه هاي اجتماعي بايد بينندگان يا دنبال کنندگان خود را در مورد بازاريابي وابسته در صفحه خود مطلع کنند. با اين حال، محققان دانشگاه پرينستون دريافتند که چنين افشاگري بسيار نادر است.

 

آنها پيوندهاي بازاريابي وابسته را از 500000 ويديوي YouTube و 2.1 پين Pinterest استخراج کردند. آنها 3572 ويديوي يوتيوب و 18237 پين پينترست را با پيوندهاي وابسته شناسايي کردند.

 

محققان از اينکه متوجه شدند تعداد کمي از شخصيت‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي ترتيبات بازاريابي وابسته خود را افشا کرده‌اند شگفت‌زده شدند.

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11138645
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1660553.page
https://independent.academia.edu/RobinGunn54
http://edu.fudanedu.uk/user/keanroberts10/
http://fudanedu.uk/user/keanroberts10/
http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:KeanRoberts10
http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://behtarinyab.com/
https://git.isis.vanderbilt.edu/KeanRoberts10
http://jobs.ict-edu.uk/user/keanroberts10/
http://ict-edu.uk/user/keanroberts10/
https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=8c0900fb-d291-4da6-9d12-7f941f5bbbe1
https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://behtarinyab.com/
آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 439 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 19:29

همه چيز درباره استفاده از عسل براي سلامت مو و 10 راهکار براي استفاده از آن

 

بيشتر ما با عسل، محصول شيرين و شربتي گرده افشاني زنبور عسل آشنا هستيم. يک ماده رايج در دستور العمل هاي شيرين و شور، همچنين از ديرباز به عنوان يک ماده درماني در طب سنتي استفاده مي شود.

 

عسل به دليل فوايد پوستي فراواني که دارد، يک ماده طبيعي محبوب براي مو است. در اينجا ما به 10 دليل براي استفاده از عسل روي موهاي خود، از جمله براي رشد مو، جلوگيري از شکستن مو و موارد ديگر، نگاه خواهيم کرد.

 

1.عسل براي رشد مو

 

عسل به دليل توانايي آن در تقويت رشد سلولي به عنوان يک درمان براي بهبود زخم استفاده مي شود.

 

يک بررسي در سال 2013 نشان مي دهد که عسل مي تواند رشد سلول هاي اپيتليال (پوست) را تقويت کند. پوست سر مملو از سلول هاي اپيتليال است که فوليکول ها و مجاري بسيار مهم براي رشد مو را تشکيل مي دهند.

 

2.عسل براي حالت دهنده مو

 

درمان هاي حالت دهنده براي بازگرداندن رطوبت به موهاي شما طراحي شده اند. بسياري از درمان هاي حالت دهنده مو همچنين حاوي ويتامين ها، مواد معدني و ساير مواد مفيد هستند.

 

همانطور که مشخص است، عسل داراي خواص مرطوب کنندگي است که به حفظ حالت و سلامت موهاي شما کمک مي کند. همچنين حاوي مقدار زيادي ويتامين، مواد معدني، اسيدهاي آمينه و آنتي اکسيدان است.

 

3.عسل براي درخشندگي مو

 

عسل هم خاصيت نرم کنندگي و هم خاصيت مرطوب کنندگي دارد که آن را به يک مرطوب کننده عالي براي مو تبديل مي کند. نرم کننده ها فوليکول هاي مو را صاف مي کنند و به موهاي کدر درخشندگي مي بخشند. مرطوب کننده ها با مولکول هاي آب پيوند مي خورند و به رشته هاي خشک رطوبت مي افزايند.

 

با مرطوب کردن و درخشندگي، عسل مي تواند به بازيابي درخشندگي طبيعي موهاي شما کمک کند.

 

4.عسل براي روشن شدن مو

 

عسل حاوي گلوکز و همچنين آنزيمي به نام گلوکز اکسيداز است. اين آنزيم گلوکز را تجزيه مي کند و پراکسيد هيدروژن را پشت سر مي گذارد.

 

پراکسيد هيدروژن قادر به سفيد کردن ملانين، رنگدانه مسئول رنگ دادن به موهاي شما است.

 

ماندن عسل روي موهايتان براي مدت طولاني مي تواند جايگزيني طبيعي براي درمان هاي شيميايي خشن سفيد کننده باشد.

 

5.عسل براي شکستگي مو

 

کراتين يک پروتئين ضروري است که به ساختار و استحکام موهاي شما مي افزايد. درمان‌هاي پروتئيني بخش محبوبي از روتين‌هاي مدرن مو هستند و مي‌توانند به بازيابي تارهاي ضعيف و شکننده کمک کنند.

 

عسل حاوي تقريباً 0.5 درصد پروتئين منبع مورد اعتماد است. اين ممکن است زياد به نظر نرسد، اما مي تواند در ترکيب با ساير ويتامين ها و مواد معدني موجود در عسل مفيد باشد.

 

6.عسل براي ريزش مو

 

موها روزانه به عنوان بخشي از چرخه رشد طبيعي مي ريزند. با اين حال، برخي افراد متوجه مي شوند که موهايشان بيش از حد معمول مي ريزد.

 

اگر بيشتر از آنچه که احساس مي‌کنيد موهايتان مي‌ريزد، با پزشک خود تماس بگيريد تا علت آن را بيابيد. گاهي اوقات مي تواند به سادگي موهاي آسيب ديده باشد.

 

اگر موهاي شما آسيب ديده است و به مقداري TLC نياز دارد، تمام فوايد عسل را در نظر بگيريد.

 

7.عسل براي رفع موهاي زائد

 

در حالي که عسل به اندازه موم زنبور عسل براي از بين بردن موهاي زائد بدن موثر نيست، اما براي موهاي نازک يا پوست حساس يک گزينه عالي است.

 

براي استفاده از عسل براي رفع موهاي زائد، اين دستور العمل را امتحان کنيد:

 

1 قاشق غذاخوري را با هم مخلوط کنيد. عسل و 1/2 قاشق غذاخوري آب ليمو.

اين مخلوط را روي نواحي کوچکتر مانند لب بالايي بماليد.

بگذاريد حدود 20 دقيقه بماند.

آن را با يک دستمال مرطوب و گرم پاک کنيد.

ناحيه مورد نظر را با آب سرد خشک کنيد تا هرگونه تحريکي کاهش يابد.

 

8.عسل براي موهاي طبيعي

 

بخش بزرگي از مراقبت از موي طبيعي اين است که مطمئن شويد مو و پوست سر شما تميز و مرطوب است. قبل از شروع سفر طبيعي موهاي خود، سم زدايي مو را در نظر بگيريد.

 

در حين سم زدايي، استفاده از عسل مي تواند به تقويت آمينو اسيدهاي مفيد، ويتامين ها و مواد معدني موهاي شما کمک کند. حتي مي توانيد بعد از سم زدايي از عسل استفاده کنيد تا فرهاي خود را مرطوب نگه داريد و رشد کنيد.

 

9. عسل براي داشتن پوست سر سالم

 

حفظ سلامت پوست سر جزء ضروري داشتن موهاي سالم است. تجمع خاک، روغن يا حتي محصولات مو مي تواند اين کار را دشوار کند.

 

مي‌توانيد از عسل در درمان‌هاي پوست سر براي تميز کردن پوست سر و تسکين شرايطي مانند شوره سر و درماتيت استفاده کنيد. همچنين فوايد مرطوب کنندگي هم براي مو و هم براي پوست سر دارد.

 

10.عسل براي شرايطي که مو را تحت تأثير قرار مي دهد

 

برخي از بيماري هاي التهابي پوست مانند پسوريازيس و اگزما مي توانند روي پوست سر تأثير بگذارند. منبع معتبر تحقيقاتي نشان داده است که عسل داراي خواص آنتي اکسيداني و ضد التهابي است. آنتي اکسيدان ها يک ترکيب مهم در درمان اين شرايط هستند.

 

علاوه بر اين، مواد ضد التهابي منبع معتبر ممکن است به کاهش شدت شيوع بيماري هاي پوستي کمک کند.

 

نتيجه

 

عسل يک محصول طبيعي عالي براي مو است که مي تواند به تنهايي استفاده شود يا در ساير درمان هاي طبيعي مو استفاده شود.

 

مي تواند رشد سلولي را تقويت کند، به حفظ رطوبت کمک کند و مواد مغذي را به مو و پوست سر بازگرداند. حتي ممکن است به کاهش شرايط التهابي پوست در صورت استفاده با ساير درمان‌ها کمک کند.

 

براي داشتن موهايي سالم تر و شادتر، عسل ارگانيک و فرآوري نشده را به برنامه روزانه موهاي خود اضافه کنيد.

 

بهترين گزينه براي درمان موها خريد عسل گون سوغات نهاوند که بکر ترين عسل ايران است، مي باشد.

 

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:BobbyMiller4

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://soghatnahavand.ir/product-category/honey/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://clubs.london.edu/click?r=https://soghatnahavand.ir/product-category/honey/

http://cutas-edu.xyz/fluxbb/profile.php?id=844938

https://lican.as.arizona.edu/~ehtsim/index.php/User:BobbyMiller4

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 209 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 18:29

احداث باغ و کاشت نهال همچون ديگر مشاغل نياز به بررسي هاي تخصصي و کامل دارد، يکي از راه هايي که ميتوان از آن تجارب مفيد کسب کرد مطالعه مطالب و مقالات تخصصي ميباشد. وبسايت اکين نهال بصورت تخصصي در زمينه اموزش کاشت انواع نهال فعاليت دارد.

کاشت نهال شروع زندگي دوباره

نهال هاي کشاورزي سرچشمه روزي خداوند در زمين است. چرا که منبع غذايي و تامين ميوه ها و خواص آن ها براي انسان، از آنها سرچشمه مي گيردکاشت نهال؛ سبب رونق و آبادي منطقه کشت شده خواهد شد.اشتغال زايي، درامد، تصفيه هوا و توليد، تنها چند مورد از ده ها مزيت کاشت درخت ؛ است. نهال هاي زراعي به زمين ها رونق مي بخشند و روزي انسان هاي روزي  کره زمين را پديدار مي کنند.

هر کجا که خبري از کشاورزي و زمين زراعي باشد، خبر آب است. و هر جا که آب باشد، يعني آبادي و سرزندگي در آن وجود دارد. انسان ها از قرن ها پيش همواره به کشاورزي مشغول بوده اند و در مکان هايي زندگي کرده اند که آب در آن وجود داشته است.

از گذشتگان انسان ها همواره به دنبال آب بوده اند و هميشه در تلاش براي رسيدن به آن بوده اند. چرا که تنها با آب است که مي توان سرسبزي و آباداني را در زمين ها به ارمغان آورد و برعکس آن زمين هاي خالي از انسان، هميشه متعلق به زمين هاي بدون آب و کشاورزي بوده است. ايران عزيز ما کشوري 4 فصل است و هر منطقه از آن مخصوص کاشت يک رقم از نهال است. اين يعني ما نعمت استفاده از همه  ميوه ها و خوراکي هايي که از زمين هاي حاصلخيزمان به دست مي آيد را داريم.

در اين مطلب قصد داريم تا در مورد کاشت نهال؛ و انواع روش هاي کشت درخت؛ به شما توضيح دهيم. همچنين تمام نهال هاي موجود در مجموعه آکين نهال؛ را از نظر زمان و نوع کشت، بررسي خواهيم کرد. پس تا انتهاي مطلب همراه ما باشيد.

مراحل قبل از کشت نهال هاي زراعي:

هر کشاورز نمونه اي مي داند که قبل از کاشت نهال هاي زراعي؛ در زمين خود بايد موارد مهمي را در نظر بگيرد. اين موارد به نهال مورد نظر و روش نگهداري آن بسيار وابسته است.

رعايت موارد مهمي که در ادامه به آن اشاره خواهيم کرد مي تواند زمين شما را به يک زمين پربار و سود ده تبديل کند که مي توانيد روزي خود و افراد بسياري را از ان تامين کنيد.

کاشت درخت بر اساس آب و هواي منطقه:

همانطور که مي دانيد هر درختي توانايي رشد و ادامه حيات در هر منطقه را ندارد. بعضي از درختان نيازمند آب و هواي گرم هستند و بعضي برعکس آن هستند. بعضي از درختان مي توانند در آب و هواي باراني و شرجي دوام بياورند، اما بعضي از درختان امکان ادامه حيات در چنين مناطقي را نخواهند داشت.

در نتيجه انواع درختان نمي توانند در هر منطقه اي رشد کنند. پس ابتدا بايد آب و هواي  منطقه خود و واژه هاي علمي و آب و هوايي منطقه خود را بشناسيد. آب و هوا به 2 دسته کلي آب و هواي سرد و گرم تقسيم بندي مي شود که هر کدام از آنها زير شاخه هاي خود را دارد.

آب و هواي سرد و خشک، سرد و باراني، آب وهواي گرم و خشک، گرم و مرطوب، آب و هواي شرجي از جمله نوع آب و هوا است که شايد تعدادي از آن ها به گوشتان خورده باشد.با توجه به هر يک از شرايط آب و هوايي گفته شده بايد بدانيد که آب و هوا اولين و مهمترين رکن براي کاشتن نهال است و بدون در نظر گرفتن آن، شما نمي توانيد توقع درامد و سود دهي از زمين هاي خود را داشته باشيد.

آزمايش خاک جزو ضروريات است:

آزمايش خاک امروزه به صورت کاملا علمي و اصولي و توسط متخصصين گياه پزشکي انجام مي شود. انجام اين اقدام مهم خيال شما را براي کاشت نهال مورد مورد نظر، راحت کرد. شايد بپرسيد که آزمايش خاک چه تاثيري در انتخاب نوع درخت براي کشت خواهد داشت.

اين سوال درستي است و بسياري از کشاورزان سنتي ايران و جهان از ان اطلاعي ندارد. بايد اين را پذيرفت که کشاورزي اين روزها با گذشتگان ما بسيار متفاوت است. امروزه درختان مورد اصلاح نژاد قرار مي گيرند و باروري آنها، نياز به آب و حتي قد آن ها مورد تغيير قرار مي گيرد.

هر درختي داراي يک سري نياز است تا به وسيله آنها به رشد و توليد محصول بپردازد. تامين نياز هاي معدني درختان در 90 درصد موارد از طريق خاک امکان پذير است و درختان منابع مورد نياز خود را از خاک دريافت مي کنند.

حال  سوال اين است، شما چطور مي توانيد مواد معدني و مورد نياز درختان خود را درون خاک بيابيد. اين عمل تنها با آزمايش خاک امکام پذير است و شما مي بايست هنگام خريد نهال براي کشت در زمين خود، مواد معدني موجود در زمين خود را با نياز هاي درختان کشاورزي تطبيق دهيد و سپس اقدام به کاشت درخت کنيد.

شخم زدن خاک  قبل از کاشت نهال:

پس از آنکه زمين محل کشت نهال؛ خود مورد آزمايش قرار داديد بايد هنگام زير رو کردن زمين قبل از کشت، فقر خاک را جبران کنيد. از اين رو بهتر است قبل از کاشت نهال هاي زراعي، زمين محل کشت را شخم زده تا هواي کافي به زمين برسد.

شخم زدن زمين فوايد بسيار زيادي دارد. اگر در زمين مورد نظر قبل از کشت نهال؛ محصول زراعي کاشته باشيد قطعا بقاياي آن هنوز روي زمين موجود است. اين ها ممکن است به اصطلاح از زور و قوت زمين بکاهند. در نتيجه با زير رو کردن زمين همين باقي مانده هاي دوره قبلي کشت، تبديل به کود شده و براي زمين مفيد مي باشد.

همچنين باعث نرم شدن خاک مي گردد. اين عمل در بسياري از نهال هاي زراعي رشد درختان شما را دو چندان خواهد کرد. چرا که در نتيجه نرم بودن خاک، درختان شما مي توانند به راحتي ريشه زايي کنند. به علاوه اينکه آب و مواد معدني راحت تر در عمق خاک نفوذ مي کند.

انتخاب درخت مناسب براي کاشت نهال يک هنر است:

در کشور ايران بسياري از نهال هاي زراعي کشت و تکثير مي شوند. نهالستان ها و فروشنده هاي بسياري هم در اين زمينه فعاليت مي کنند. بسياري از نهال هاي زراعي نيز از خارج از مرز هاي ايران وارد سرزمين ما مي شوند.

انتخاب درخت مناسب براي کاشت در زمين هاي زراعي امروزه يک تخصص و هنر محسوب مي شود. چرا که با توجه اينکه نهال هاي زراعي اغلب در سنين کم فروخته مي شوند، شناسايي و تفکيک آنها از يکديگر، کار دشواري است و تخصص خود را مي طلبد.

همچنين توانايي شناسايي خواص و احتياجات درختان و هماهنگ کردن آن با شرايط زمين زراعي، کاري است که خيلي ها هنوز به آن توجهي ندارند و آن را ناديده مي گيرند. در نتيجه نمي توانند به رشد به سود دهي مورد انتظارشان برسند.

امروزه و با گسترش اينترنت و خريد هاي اينترنتي تا حد زيادي اين امر آسان شده است. چرا که شما به راحتي مي توانيد به وبسايت هاي متخصص در زمينه فروش و عرضه انواع نهال هاي زراعي مثل سايت آکين نهال مراجعه کرده و با جزئيات تمام و بررسي هاي تخصصي، مي توانيد نسبت به خريد نهال مورد نظر اقدام نماييد.

در گذشته شما عزيزان،  جداي از نبود اطلاعات دقيق و علمي در مورد کشاورزي، محدود به انتخاب نهال زراعي مورد نظر از چند نهالستان محل کشاورزي خود بوده ايد. اما امروزه و تنها با يک تماس تلفني مي توانيد نهال مورد نظر خود را از هر کجاي ايران سفارش دهيد و چند روز بعد از را تحويل بگيريد. به علاوه اينکه شما مي توانيد در کمترين زمان ممکن و بدون هيچ هزينه اي ده ها رقم از نهال زراعي را با يکديگر بررسي نماييد و براي کاشت نهال خود اقدام کنيد.

روش هاي کاشت انواع نهال:

  1. روش کاشت درخت هاي زراعي و باغي با يکديگر تفاوت هاي بسياري دارد.
  2. ما در مجموعه اکين نهال  بيش از 25 نهال زارعي را به فروش مي رسانيم.
  3. در اين قيمت قصد داريم تا در مورد زمان و نحوه کاشت انواع نهال به صورت تخصصي صحبت کنيم، پس تا انتهاي اين مطلب همراه ما باشيد.

به زمان کاشت نهال؛ توجه ويژه اي داشته باشيد:

زمان کاشت و دقت در انتخاب ان از اهميت ويژه اي برخوردار است. گروهي از درختان بايد در فصل تابستان کشت شوند. گروهي ديگر نيز بايد در فصل بهار و بعد از پايان فصل سرما کشت شوند. در نتيجه بهتر است زمان کشت مناسب براي هر يک از درختان زراعي را بدانيد.

نحوه کاشت نهال هاي زراعي با يکديگر متفاوت است:

اگر فکر مي کنيد که با کندن چاله و قرار دادن نهال در آن و استفاده از اين روش مي توانيد اقدام به کاشت تمامي نهال هاي زراعي کنيد، سخت در اشتباه هستيد. کاشت نهال با توجه به نوع نهال و ريشه زايي، قد درخت، تراکم شاخ و برگ، مي تواند متفاوت باشد. عدم رعايت هر يک از موارد فوق مي تواند موجب به وجود آمدن خسارات جبران ناپذيري گردد.

زمان و نحوه کاشت نهال گردو:

درخت گردو از جمله درختان محبوب و پر سود است که کاشت نهال آن در شهري هاي بسيار انجام مي شود. اين درخت به دليل شرايط ويژه آب و هوايي مورد نياز معمولا در شهرهايي با ارتفاع زياد کشت مي شود.

بهترين زمان براي کاشت نهال گردو به صورت عمومي، اوايل بهار است. اما با توجه به نوع گردو مي تواند زمان کاشت متفاوت باشد. انتخاب خاک مناسب براي کاشت گردو؛ از جمله اقدامات مهمي است که بايد قبل از خريد نهال گردو به آن توجه داشته باشيد.

براي کاشت گردو؛ بهتر است اين را بدانيد که ريشه درختان گردو به صورت عمودي رشد مي کنند. در نتيجه بهتر است خاک محل کشت دراراي بافت نرم و به اصطلاح لومي باشد.

به منظور کاشت نهال ابتدا بايد فواصل کشت را بر اساس الگوي کشتي که هر نهال گردو

مخصوص به خود را دارد، اقدام به حفر چال کود هاي به عمق 1.5 متر و عرض 40 سانتي متر کنيم. سپس نهال گردو را درون آن بگذاريم و خاک به همراه مقدار مشخصي از کود را درون چالگود بريزيم و ريشه درخت را به خوبي بپوشانيم. سپس کمي به ان آب  بدهيم. استفاده از قيم در زمان کشت، مخصوصا اگر در مناطقي با باد و باران زياد هستيد،  در زمان کاشت نهال توصيه مي گردد.

زمان و نحوه کاشت درخت بادام:

نهال بادام يکي از درختان پرسود است که بسياري از کشاورزان به ان به جهت صادراتي بودن آن توجه بسياري دارند. امروزه حجم صادرات بادام از کشور ايران بيش از 1000 تن است.

محصول بادام به دليل خواص فراواني که دارد در بين مردم سراسر جهان، شناخته شده و محبوب است و افراد زيادي اقدام به خريد آن مي کنند. با تمام اين اوصاف، اگر قصد خريد و کاشت نهال بادام را داريد، بايد بگوييم که انتخاب درستي را انجام داده ايد.

بهتر است اين نکته را در نظر داشته باشيد که زمان کاشت نهال بر اساس نوع بادام، مي تواند متفاوت باشد. اما به صورت نرمال بهترين زمان براي کاشت درخت بادام؛ اواسط آبان ماه تا اوايل دي ماه است.

به منظور کاشت نهال بايد بدانيد که ابتدا زمين محل کشت را به مقدار مناسب زير رو کرده تا زمين هواي لازم و تازگي خود را به دست آورد. سپس با رعايت الگوي کشت و رعايت فواصل 5*5 متر، اقدام به حفر چاله هايي با عمق 1 متر و عرض بيشتر نسبت به نهال گردو، کنيد. بهتر است اين کاشت نهال را زماني انجام دهيد که زمين شما در سايه انداز باشد .

زمان و نحوه کشت نهال انگور:

نهال انگور و ميوه آن در سنت ديرينه ما ايراني ها جايگاه ويژه اي دارد و استفاده از آن توسط پيشوايان ديني ما نيز توصيه شده است. ريشه هاي درخت انگور به دليل گستردگي زيادي دارد بهتر است در خاک نرم و سبکي کاشته شود و کمي از جوانه هاي آن نيز بيرون از خاک بماند و بهتر است، الگوي کشت مناسب در آن رعايت شود.

به صورت معمول، اواخر فصل زمستان و ابتداي فصل بهار بهترين زمان براي کاشت درخت انگور است. اين زمان مي تواند با توجه به نوع درخت انگور و نياز سرمايي آن متفاوت باشد.

زمان و نحوه کاشت نهال پسته:

نهال پسته از نظر نگهداري و شرايط پرورش بسيار با ساير درختان متفاوت است. نحوه کاشت انواع درخت پسته، تفاوت هاي چنداني ندارند اما زمان کاشت آن مي تواند متفاوت باشد.

در شرايط نرمال، بهترين زمان براي کاشت نهال پسته؛ زماني است که نهال آن در خواب باشد. ابتداي فصل زمستان و بهار، بهترين زمان براي کاشت نهال هاي پسته است. توجه داشته باشيد که بهتر است نهال پسته، قبل از رسيدن يخبندان هاي زمستاني کاشته شود تا به خوبي ريشه آن جذب خاک گردد.

بهتر است بدانيد که درخت پسته هم به صورت نهال کاشته مي شود و هم به وسيله کاشت بذر پسته. به منظور کاشت بذر پسته بهتر است زماني اقدام کنيد که سرماي زمستان به طور کامل تمام شده باشد.

کاشت بذر پسته بسيار راحت است و کافيست از قبل بذر را آماده کرده و سپس در 4 يا 5 سانتي متر زير خاک قرار دهيم و روي آن را مرطوب نگه داريم. اما براي کاشت دخت روش هاي متعددي وجود دارد که بهترين آن را در ادامه توضيح خواهيم داد.

براي کاشت نهال فواصل 6 متر در 6 را در نظر گرفته در اين فاصله هاي اقدام به حفر چاله هايي به عمق 2 متر و عرض حدود 45 سانتي متر مي کنيم. توجه داشته باشيد که بهتر است قبل از کشت کود و مواد معدني مناسب به زمين رسيده باشد. پس از ان همانند ساير درختان اقدام به کاشت درخت پسته مي کنيد.

زمان و نحوه کاشت نهال هلو:

کاشت درخت هلو نيز روش هاي متعددي دارد. درخت هلو را مي توانيد به صورت کاشت دانه آن و همچنين کاشت درخت آن انجام دهيد. چون هدف ما در اين مبحث کاشت نهال هلو مي باشد، در ادامه در مورد آن توضيح خواهيم داد.

براي کاشت نهال هلو بايد زمان مناسبي را براي آن در نظر بگيريد. بهترين زمان براي کشت هلو، فصول سرد است. براي  کاشت درخت هلو؛ بايد با توجه به الگوي کشت مناسب، فواصل 7*5 را در نظر بگيريم. پس از آن سعي کنيد درختان را طوري بکاريد که نور افتاب به همه آن ها برسد و بتوانند بدين وسيله فرايند سيتوپلاسم خود را انجام دهند . درخت هلو نسبت به ساير درختان به آبياري بيشتري احتياج دارد. در نتيجه سعي کنيد مدت زمان آبياري درختان را پس از کاشت نهال هلو رعايت کنيد.

زمان و نحوه کاشت نهال شليل:

روش کاشت نهال شليل؛ تا حدودي مشابه درخت هلو است. با اين تفاوت که براي کاشت درخت شليل بايد قبل از کشت نهال ها، ريشه آنها را در آب به مدت 4 الي 5 ساعت قرار دهيد.

پس از آن با حفر چالگود هايي با فاصله 6 متر از هم حفر کرده و نهال هاي شليل را در آن قرار دهيد. بهتر است خاک ابتدايي که قرار است ريشه درختان را بپوشاند، نسبت به مابقي خاک محل کشت نرم تر باشد تا هوا به ريشه درختان برسد.

زمان کاشت نهال شليل؛ در فصول سرد سال است اما بهتر است در اواسط زمستان و زماني که زمين يخ زده است، از کاشت درخت شليل خودداري کنيد. پس از کشت نهال نيز رسيدگي هاي منظم و دوره اي آن را فراموش نکنيد.

 زمان و نحوه کاشت نهال انجير:

درخت انجير جزع درختاني است که در بيشتر مزارع کشاورزي و باغي يافت مي شود و بيشتر در کنار ساير درختان و در حاشيه مزارع کاشته مي شود. محصول اين درخت بسيار مقوي و سرشار از پروتئين ها مفيد براي بدن  انسان است.

به منظور کاشت نهال انجير بهتر است قبل از کشت يک بار زمين را آبياري کرده و پس آن، زماني که زمين به صورت کامل خشک نشده است و کمي مرطوب مي باشد،  اقدام به حفر چاله ها براي کاشت کنيم. اين روش توسط کشاورزان خبره و کاربلد انجام مي شود.

زمان کاشت نهال انجير معمولا با توجه به نوع انجير مشخص مي شود. اما به صورت معمول، زماني که درختان انجير در خواب زمستاني هستند، بهترين زمان براي کاشت نهال انجير است.

زمان و نحوه کاشت نهال سيب:

بهترين زمان کاشت درخت سيب در بهار است. به منظور کاشت سيب بايد گودال هايي به عمق 80 سانت تا يک متر حفر کنيد و تمام ريشه درختان سيب را در آن قرار دهيد.

از آنجايي که بيماري هاي شايع نهال سيب زياد است و ممکن درختان شما نيز بيمار شوند، توصيه مي کنيم با رعايت الگوي کشت منظم و رسيدگي هاي مداوم و دوره اي، مانع از ضرر و زيان به باغ سيب خود شويد.

زمان و نحوه کاشت نهال زردآلو:

زرد آلو که يکي از ميوه هاي پر طرفدار ايرانيان است و فرآورده هاي زيادي از آن حاصل مي شود. از اين رو کشاورزان زيادي تمايل دارند تا اين درخت پر سود را در مزارع خود بکارند.

براي کاشت نهال زردآلو؛ اولين مهمترين نکته اي که بايد مد نظر قرار دهيد، انتخاب خاک مناسب است. خاک محل کشت زردآلود نباشيد سفت و بافت رسي داشته باشد. بهتر است خاک محل کشت درخت  زرد آلو رطوبت را در خود نگه دارد.

بهترين زمان براي کاشت درخت زردآلو، اوايل بهار است. به منظور کشت آن مي بايست خاک را به عمق 50 سانت تا 1 متر کنده، سپس نهال را در زماني که محل کشت در سايه انداز قراردارد داخل چالگود قرار دهيم و روي آن را بپوشانيم.

زمان و نحوه کاشت نهال انار:

نهال انار را مي توان هم به صورت بذري کاشت و هم نهال آن را مي توان کاشت. براي کاشت نهال انار که معمولا در اثر قلمه زدن از ساير درخت انار به دست مي آيد، در فواصل 7*7 اقدام به کندن چاله هايي به عمق 1 متر مي کنيم. سپس اقدام به کاشت درخ انار مي کنيم.

زمان و نحوه کاشت نهال آلو:

براي کاشت درخت آلو بهتر است همان مواردي که براي کاشت نهال زردآلو در نظر گرفته ايم، براي اين نهال نيز رعايت کنيم. با اين تفاوت که نهال آلو نسبت به نهال زردآلو بيشتر بيمار مي شود. در نتيجه بايد رسيدگي به آن بيشتر از بقيه نهال ها باشد.

زمان و نحوه کاشت نهال گيلاس:

گيلاس از جمله ميوه هاي پر طرفدار و محبوب ايرانيان است که از آن مي توان مرباي گيلاس، کمپوت و …  نيز درست کرد. از اين رو کارخانه هاي بسياري به دنبال خريد ميوه گيلاس هستند.

بهترين روش براي کاشت نهال گيلاس حفر چاله هايي با فواصل 5*5 است. توجه داشته باشيد که محل کشت درخت گيلاس به هيچ عنوان نبايد خاک اسيدي داشته باشد. پس بهتر است قبل از کشت نهال گيلاس؛ خاک محل کشت را مورد آزمايش قرار دهيد.

زمان و نحوه کاشت نهال گلابي:

درخت گلابي معمولا به وسيله دانه گلابي تکثير مي شود. براي کاشت درخت گلابي در زمين هاي خود مي توانيد خودتان دست به کار شويد و اقدام به پرورش نهال گلابي نماييد.

اما اگر وقت و حوصله ي اين کارها را نداريد، بهتر است نهال 2 ساله گلابي را از نهالستان هاي معتبر مثل نهالستان اکين نهال، خريداري نماييد.

زمان و نحوه کاشت نهال توت:

درخت توت معمولا در شرايط آب و هوايي سرد و خشک باروري دارد و مي تواند توليد محصول کند. ما در کشور ايران باغ نهال توت يا خيلي کم داريم يا اصلا نداريم. بيشتر کشاورزان در کنار ساير درختان زراعي خود از درخت توت نيز استفاده مي کنند. شهرهاي شمال شرقي کشور، مناسب ترين زمين ها و آب و هوا را براي کاشت نهال توت را دارد.

زمان و نحوه کاشت نهال گوجه سبز:

گوجه سبز يکي از ميوه هاي محبوب ايراني است که در فصول خاصي از سال و معمولا خرداد تا تير ماه، برداشت آن آغاز مي شود. نهال گردو گوجه سبز در برابر سرما بسيار مقاوم است. از اين رو مي توانيد ان را در فصول سرد سال نيز بکاريد.

براي کاشت درخت گوجه سبز که بهتر است با الگوي مربعي و يا مستطيل شکل کاشته شود، بايد خاک محل کشت را چندين بار زير رو و کرده و کود لازم را به آن اضافه کنيد. پس از کاشت نهال گوجه سبز سم پاشي منظم و دوره اي را فراموش نکنيد.

زمان و نحوه کاشت نهال انبه:

نهال انبه معمولا در شهرهاي جنوبي کشور ايران کشت مي شود اما عمده مصرف انبه در کشور ايران به صورت واردات از کشور هاي همسايه وارد ايران مي شود. در نتيجه اگر در هر هاي جنوبي ساکن هستيد توصيه مي کنيم از اين فرصت خوب استفاده کنيد.

براي کاشت درخت انبه بهتر است عمق خاک را تا 2.5 متر حفر کنيم زيرا ريشه هاي درخت انبه بلند است. اما فواصل کشت انبه کم مي باشد و بهترين فاصله براي کاشت انبه بين هر درخت 2 تا 3 متر است. توجه داشته باشيد که انبه را مي توان با استفاده از دانه آن کشت نمود.

زمان و نحوه کاشت نهال خرمالو:

درخت خرمالو نيز همانند انبه، عمده مصرف ايرانيان از خارج از کشور وارد مي شود. براي کاشت خرمالو مناطق شرجي کشور بهترين مناطق است. براي کاشت نهال خرمالو مي بايست در فاصله هاي 4*4 چاله هايي به عمق 1 متر حفر کرده کنيد و نهال خرمالو را در آن بکاريد.

 زمان و نحوه کاشت نهال آلبالو:

کاشت درخت آلبالو دقيقا مشابه نهال گيلاس است و به همان روش کاشته مي شودنهال آلبالو براي گرده افشاني درختان شما بسيار مناسب است و توصيه مي کنيم تعدادي از آن را در مزارع خود کشت نماييد. بهترين زمان کشت نهال آلبالو اوايل تابستان است.

زمان و نحوه کاشت نهال ازگيل:

نهال ازگيل که معمولا در مناطق شرجي کشور مثل شمال ايران کشت مي شود معمولا نيازمند رطوبت زمين است. درنتيجه توصيه مي کنيم براي کاشت نهال ازگيل دقت زيادي داشته باشيد و در مناطقي که کم آب است، آبياري آن را به صورت منظم انجام دهيد.

زمان و نحوه کاشت نهال به:

امروزه درخت به تقريبا در سراسر ايران کشت مي شود. اين درخت که ميوه ي بسيار پر خاصيتي دارد، در برابر بيماري و آفات بسيار مقاوم است. براي کاشت نهال به هم مي توان از روش کاشت دانه ان استفاده کرد و هم مي توان به صورت گلداني نهال آن را خريداري نماييد و براي کاشت ان اقدام کنيد. مناسب ترين زمان براي کاشت درخت به اوايل فصل بهار است.

زمان و نحوه کاشت نهال زرشک:

نهال زرشک که درختچه اي خاردار است معمولا در مناطق جنوب شرقي ايران کشت مي شود. اين محصول که يک محصول صادراتي است، در سال هاي گذشته کشت و پرورش آن بسيار رونق گرفته است.

اگر در مناطقي زندگي مي کنيد که خاک سنگين و رسي دارد، مناسب ترين نهال براي کاشت درخت زرشک است. اين درختچه نيازمند آبياري زيادي نيست و مي توان آن را به صورت ديم نيز آبياري کرد.

زمان و نحوه کاشت نهال عناب:

براي کاشت نهال عناب ابتدا بايد شرايط آب و هوايي را در نظر بگيريد. عناب درخت گرمسيري است و در مناطق سردسير رشد نخواهد کرد. در نتيجه بهترين مکان براي کاشت درخت عناب مناطقي مثل بيرجند، قائنات و زاهدان است.

براي کاشت درخت عناب بهترين زمان اواخر فصل زمستان است. براي کاشت آن مي توانيد از روش هاي متعددي مثل، کشت بذر عناب، کاشت پاجوش هاي درخت هاي ديگر و يا کاشت نهال 2 ساله عناب گلداني انجام دهيد.

زمان و نحوه کاشت نهال فندق:

کاشت نهال فندق معمولا به روش خوابانيدن که در علم گياه شناسي به آن روش کاشت رويشي مي گويند، انجام مي شود. توجه فواصل کشت هنگام کاشت درخت فندق از اهميت ويژه اي برخوردار است. بهترين زمان براي کاشت نهال فندوق اواخر تابستان مي باشد.

جمع بندي نهايي کاشت نهال ميوه:

در اين مطلب به طور علمي و تخصصي در مورد کاشت نهال توضيح داديم و زمان و نحوه کاشت انواع درخت ميوه را معرفي کرديم. شما عزيزان مي توانيد با توجه به نوع درخت ميوه خود، زمان و نحوه کشت آن را مشاهده کنيد.

همچنين مواردي که هنگام کاشت درخت ميوه بايد در نظر داشته باشيد را به طور دقيق بررسي کرديم. مواردي مثل آزمايش خاک يا انتخاب نوع نهال متناسب با خاک محل کشت و يا حتي علت کاشت نهال از ابتداي خلقت انسان تا امروز را شرح داده ايم.

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 171 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 2:43

تعرف على العطور الشعبية

 

هناك العديد من ماركات العطور والكولونيا ذات السمعة الطيبة في الوقت الحالي ، لكن بعضها يحظى بشعبية كبيرة. يمكنك أن ترى شعبية هذه الماركات والعطور بين الناس وبائعي مستحضرات التجميل. تقع العطور التي غالبًا ما تشمها بين مختلف الأشخاص أو العلامات التجارية التي يقدمها البائعون لك باعتبارها العطور الأكثر مبيعًا في هذه الفئة.

 

أشهر عطور الرجال

 

من أجل أن يكون لديك الخيار الأنسب ، فإنه يقدم 8 ماركات مختلفة من أفضل وأشهر العطور الرجالية في العالم. ابقي على اتصال.

 

 

عطر Noir Black Lalique

 

Lalique هي واحدة من أشهر العلامات التجارية للعطور الرجالية وذات السمعة الطيبة والتي بدأت عملها في هذا القرن الجديد وعمرها أقل من عقدين. عطر Lalique Black Neur Men Eau de Toilette ، برائحته الخشبية والعطرية ، جذاب للغاية للرجال لدرجة أن الكثير من الناس حول العالم يستخدمونه.

 

إذا كنت مهتمًا بالروائح الحارة والمرة ، فاختر Noir Black Lalique دون تأخير.

 

هذا العطر مناسب جدا لفصلي الخريف والشتاء. نقطة أخرى مثيرة للاهتمام في هذه العبوة الجذابة هي أنها جعلت هذا المنتج علامة تجارية مشهورة.

ماء تواليت للرجال Souge Dior

 

إذا كنت تبحث عن عطر شهير يمكن استخدامه طوال أيام السنة ، فإن هذا العطر يعد خيارًا مناسبًا جدًا. أحد الأسباب التي نوصي بها بشراء العطر المذكور هو أن رائحته الجذابة باردة وحامضة ومرة ??وبالتالي يمكن أن تغطي مجموعة واسعة من الأذواق.

 

يحتوي ماء تواليت Souge Dior للرجال على مكونات طبيعية توفر عطرًا أصليًا للمستهلك ويمكن استخدامه في بيئات العمل والمناسبات الرسمية. جذبت المتانة العالية لعطر سوج ديور للرجال انتباه الكثيرين وأصبح أحد أكثر العطور شعبية بين الرجال.

 

 

ماء تواليت رجالي ليجند أوف مونت بلانك

 

إذا كانت لديك شخصية مريحة وترغب في إظهار ذلك في عطرك ، يمكنك استخدام هذا العطر. يتمتع ذا ليجند اوف مونت بلانك او دي تواليت للرجال ببنية طبيعية ورائحة لطيفة ، وهذا هو سبب ازدياد محبي هذا العطر يوما بعد يوم في جميع أنحاء العالم.

 

نوع العطر المستخدم في Legend of Mont Blanc Men Eau de Toilette بارد وحامض ومرير ، وهو مناسب جدًا لفصلي الربيع والصيف. من المميزات الشيقة لهذا العطر انتشار الرائحة التي استطاعت جذب انتباه المستهلكين.

 

خلاصة العطر الأسود للرجال حزمة جديدة لورين ميزون

 

الرائحة المستخدمة في إنتاج هذا العطر من نوع الخشب الشرقي ، والتي يمكن تصنيفها ضمن مجموعة العطور الدافئة والمرة.

 

يستخدم هذا العطر في الغالب في فصلي الربيع والصيف. يستخدم عطر خلاصة بلاك عود لورين ميزون للرجال نفحات من جوزة الطيب والبخور والكمون ، والتي توفر عطرًا فريدًا للمستهلك. يصلح هذا العطر لحضور التجمعات المختلفة ويمكنك استخدامه في أماكن مختلفة.

 

عطر رجالي أو دي بارفان بيجاسوس دي مارلي

 

من الآمن القول أن هذا العطر من أفضل العطور الشرقية التي تنتجها هذه الشركة الفرنسية ومتاح لمحبي روائح الفانيليا. يمكن أن تدل الرائحة الدافئة والمرة لهذا العطر على وجودك في أي حفلة ويوصى باستخدام هذا العطر في الخريف والشتاء.

 

التصميم الجميل لهذا العطر جذاب للغاية للوهلة الأولى ، لكن شراء العطر المذكور ليس له هذه الميزة فقط ، وإلى جانب التصميم الجميل ، فإن متانته عالية جدًا أيضًا ، ويمكنك التأكد من أنه من خلال تحضير هذا المنتج ، هو منتج قيم.

 

عطر أونتوس للرجال أو دي بارفان كريد

 

إذا كنت تبحث عن عطر رجالي مناسب لهذا اليوم ، يمكنك اختيار هذا العطر. الرائحة المستخدمة في هذا العطر من الفواكه والنباتات العطرة ، في النوتة الأولية التي يتم فيها استنشاق البرتقال ، والعنب الأسود ، والأناناس ، والتفاح الأخضر ، وفي قلب العطر يمكنك أن تشعر برائحة الباتشولي والورد والياسمين.

 

كما تمنح النوتة النهائية المستهلك تجربة فريدة برائحة المسك والعنبر والأوكوموس والفانيليا. يتميز عطر أونتوس كريد للرجال برائحة معتدلة (متوازنة) ومرة ??وحلوة يمكنك استخدامها في جميع الفصول.

ماء عطر للرجال ون مليون برايف باكو رابان

 

إسبانيا هي أصل أحد العطور الأكثر شعبية في عالم الرجال هذه الأيام ، حيث تم استخدام الروائح الشرقية والحارة والحلوة والدافئة ، والتي يمكن أن يكون مذاق كثير من الرجال. في الهيكل الأولي لهذا العطر ، تم استخدام الحمضيات ، والعلكة ، والنباتات العطرية ، والدخان ، والتوابل ، والخشب ، مما يشير إلى أننا نواجه رائحة دافئة ومرة ??وحلوة.

 

اجتذبت العبوات المختلفة لهذا العطر انتباه المستخدمين ولها شكل يشبه سبيكة الذهب التي اشتريت منها بالفعل منتجًا ذهبيًا ثمينًا عن طريق شراء العطر المذكور. عطر One Million Prive Paco Raban Men Eau de Parfum هو منتج فريد برائحته طويلة الأمد وانتشاره العالي.

 

ماء عطر للرجال Interload Waves

 

هذا العطر من العطور التي يتم إنتاجها في الدول العربية وله متانة عالية جدا. بلد منشأ Men Eau de Parfum Interlude Amvaj هو عمان ، وهذا العطر له رائحة عالية ، إلى جانب متانته العالية ، مما أدى إلى زيادة قيمة شراء المنتج بشكل كبير.

 

الرائحة المستخدمة في إنتاج هذا العطر دافئة ومرّة وحلوة وهي مناسبة جدًا للاستخدام في الخريف والشتاء. في تحضير هذا العطر ، تم استخدام روائح الزهور والجلود والنباتات العطرية وخشب الصندل ، والتي يمكن أن تكون مناسبة لأذواق كثير من الناس.

 

ماء تواليت للرجال من ليلى حاتمي

 

كما تعلمون ، دخل مشاهير إيرانيون عالم العطور لبعض الوقت ، وبعضهم لديه عطور معطرة ودائمة بأسمائهم الخاصة ؛ أحد هذه الأسماء هو Leila Hatami Men's Eau de Toilette. يعتبر هذا العطر من العطور المرة في فئة السعر الاقتصادي.

 

ينصح بشدة للرجال في منتصف العمر لاستخدامه في المواسم الحارة. يتميز هذا العطر الرجالي الجذاب برائحة البرتقال والفلفل الأسود والهيل في النوتة الأولى. ثم يصل إلى المكونات الفاكهية للبلاك بيري والتفاح الأخضر والنعناع وينتهي أخيرًا بالمكونات النهائية من الطحالب والعنبر ونجيل الهند.

 

للرجال ماء تواليت

 

نويد محمد زاده من المشاهير الإيرانيين الآخرين الذين يوجد عطرهم في مجموعة العطور الشعبية والأكثر مبيعًا. تحظى نافيد بشعبية كبيرة بين المعجبين الشباب من خلال تقديم عطرين للرجال والنساء بنفس شكل الزجاج وعبوته.

 

يبدأ ماء تواليت للرجال من نافيد محمد زاده مع النفحات الأولية من أوراق البنفسج والريحان والبرغموت ، وينتهي بالنوتة الوسطى باستثناء الفلفل الهندي والوردي ، وينتهي بنوتة نهائية شهيرة لنجيل الهند الهندي الشهير.

 

هذا العطر مناسب أيضًا للشباب ويمكن استخدامه أيضًا في الفصول الأربعة.

 

سعر ماء تواليت For Him الرجالي في الدرجة الاقتصادية ويمكنك فتح حساب عليه كعطر يومي رخيص.

منبع :

https://anieh.com/

 

https://social.msdn.microsoft.com/profile/juanstewart4/

https://anieh818452039.wordpress.com/

https://old.reddit.com/r/business/Idea/rupnem/%D8%A7%D9%84%D8%B9%D9%86%D8%A7%D9%8A%D8%A9_%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%B4%D8%B1%D8%A9_%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%B4%D8%B9%D8%B1/

https://myspace.com/juanstewart4

https://unsplash.com/@juanstewart4

https://www.liveinteet.ru/stat/anieh.com/

https://www.pinterest.com/juanstewart4/_saved/

https://www.behance.net/juanstewart

https://disqus.com/by/juanstewart4/about/

https://en.gravatar.com/anieh22

https://www.ted.com/profiles/32889374

 

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 193 تاريخ : جمعه 6 اسفند 1400 ساعت: 19:29

نوع سيگنال در دوربين مداربسته

نوع سيگنال در دوربين مداربسته يا Signal System، به تکنولوژي انتقال سيگنال هاي آنالوگ اشاره مي کند. Signal System در واقع استانداردي است که سيگنال از طريق آن ارسال مي شود. به زبان ساده تر، نوع سيگنال زبان مشترک بين اجزاي سيستم مداربسته است که در ادامه بيشتر به آن مي پردازيم.

Signal System به چه دردي مي خورد؟

وقتي دو انسان مي خواهند با هم صحبت کنند بايد هر دو يک زبان مشخص را بلد باشند. متکلم به آن زبان صحبت مي کند و مخاطب آن را دريافت کرده و معناي آن را مي فهمد.

حال اگر متکلم به زباني صحبت کند که مخاطب نداند چه اتفاقي مي افتد؟ طبيعتا اطلاعاتي منتقل نمي شود. نوع سيگنال همان زبان دوربين هاي مداربسته است. براي ساخت يک سيستم مداربسته يکپارچه بايد حتما دقت کنيد که همه دوربين ها و تجهيزات ضبط کننده از يک نوع سيگنال استفاده کنند يا آن نوع سيگنال را پشتيباني کنند.

چه انواعي از Signal System وجود دارد؟

همانطور که انسان ها زبان هاي بسيار مختلفي دارند انواع بسيار متفاوتي از استاندارد سيگنال هم وجود دارد. دو نوع قديمي و بسيار رايج از انواع سيگنال PAL و NTSC بودند. از اين استانداردها براي انتقال امواج ويدئويي براي تلويزيون ها استفاده مي شد.

با توجه به محبوبيت اين استانداردها در گذشته، دوربين هاي آنالوگ قديمي را هم با همين استانداردها مي ساختند تا شما بتوانيد آنها را مستقيم به تلويزيون وصل کنيد و تصاوير آنها را ببينيد. با گذشت زمان محدوديت هاي رزولوشن اين استانداردها آزار دهنده شد و استانداردهاي جديدي مانند HDTVI، HDCVI و AHD معرفي شدند.

آداپتور صنعتي دوربين مدار بسته    دوربين مداربسته تياندي

 

دوربين هاي مداربسته و دستگاه هاي ضبط هايک ويژن از چه Signal System استفاده مي کنند؟

دوربين هاي مداربسته آنالوگ تيوي لايني هايک ويژن از استاندارد PAL و NTSC استفاده مي کردند. اما دوربين هاي آنالوگ نسل جديد هايک ويژن که طبق نظر کارشناسان جز ده برند برتر دوربين مداربسته مي باشند، نيز از استاندارد HDTVI استفاده مي کنند (که امکان رسيدن به رزولوشن هاي خيلي بالاتر را فراهم کرده).

البته دستگاه هاي DVR جديد هايک ويژن همچنان گذشته از HDTVI هنوز هم استانداردهاي PAL و NTSC را پشتيباني مي کنند. نسل جديد دستگاه هاي ضبط هايک ويژن همچنين امکان پشتيباني از دوربين هاي AHD را هم اضافه کرده است که کاربرد اين دستگاه ها را بسيار وسيع تر مي کند.

دوربين مدار بسته   نصب دوربين مدار بسته

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 239 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 13:40

 Motion Detection دوربين مدار بسته،

زمان هايي پيش مي آيد که يک منطقه از يک مکان خاص را براي نظارت انتخاب مي کنيد و قابليت تشخيص حرکت را در دوربين مداربسته فعال مي نماييد. اين قابليت در اکثر محصولات نظارتي جديد اعم از آنالوگ HD و ديجيتال وجود دارد و براي استفاده از آن مي توان از طريق پنل تنظيمات دستگاه اقدام نمود.

 

نحوه عملکرد قابليت تشخيص حرکت

تشخيص حرکت در دوربين هايک ويژن يک مفهوم ساده به نظر مي رسد. تمام کاري که در آن انجام مي شود مقايسه تغييرات صورت گرفته در يک فريم نسبت به فريم بعدي است. به عنوان مثال، وارد شدن يک توپ سفيد متحرک به تصوير که مي تواند باعث به کار افتادن زنگ هشدار گردد. در اين روش به صورت پي در پي تصاوير مورد مقايسه قرار مي گيرند و اگر در تعداد کافي و مشخصي از پيکسل هاي موجود در فريم ها تغييري رخ  دهد، نرم افزار دوربين حرکت را تشخيص داده و هشدارهاي لازم را به شما مي دهد.

 

مزاياي استفاده از تشخيص حرکت Motion Detection

صرفه جويي در هزينه ها: شايد کمي دور از ذهن به نظر برسد اما در صورت عدم استفاده از اين نوع از دوربين ها شايد مجبور به استخدام فردي براي اهداف نظارتي خود باشيد شخصي که همواره بايد بر تغييرات صورت گرفته در دوربين ها نظارت داشته و اطلاع دهد. طبيعي است که شما مجبور به پرداخت دستمزد به اين فرد هستيد.

صرفه جويي در زمان: اغلب اوقات زمان زيادي صرف نظارت بر اموال در برابر نفوذ افراد مي شود. اما با استفاده از دوربين هاي تشخيص حرکت، مي توان در زمان خود صرفه جويي نمود و وقت خود را صرف اهداف بهتري در شرکت خود کرد. دوربين هميشه مي تواند در حالت آماده به کار باقي بماند و هنگامي که يک شي يا انسان را حس کند، به طور خودکار شروع به ضبط مي کند، چند دقيقه بعد وقتي حرکتي انجام نمي شود، دوربين ضبط را متوقف کرده و به حالت آماده به کار بر مي گردد. شما هر زمان که بخواهيد مي توانيد به  دستگاه مراجعه نموده و تصاوير ضبط شده را مشاهده نماييد.

 

 

 

عملکرد حفاظتي بهتر: اگر عملکرد دوربين هاي معمولي را با دوربين هاي تشخيص حرکت مقايسه نماييد، متوجه خواهيد شد که دوربين هاي با قابليت تشخيص حرکت امنيت بيشتري را فرآهم مي کنند. چه در حفاظت از خانه خود و چه در محل کار خود از آنها استفاده نماييد، اين نوع از دوربين ها بهترين گزينه هستند.

کارايي بالاتر: کارايي دوربين هاي تشخيص حرکت بسيار بالاتر از ساير انواع دوربين مداربسته معمولي است. اين امر به اين دليل است که دوربين تنها صحنه هاي مهم را ضبط مي کند. و تنظيمات آن به گونه اي است که پس از تشخيص شروع به ضبط مي کند. اين بدين معني است که آلارم در صورت ضرورت فعال مي گردد. مزيت آن اين است که فضاي کمتري از هارد اشغال شده و فقط صحنه هايي را که لازم است ثبت مي کند.

 

معايب استفاده از تشخيص حرکت Motion Detection

 

 يکي از معايب تشخيص حرکت Motion Detection در دوربين مدار بسته اين است که در واقع دوربين ها در اصل حرکت در تصوير را تشخيص نمي دهند، بلکه تنها تغييرات در تصوير را تشخيص مي دهند. براي مثال چنانچه نوري از چراغ در تصوير بيفتد دوربين آن را تغيير (حرکت) تشخيص داده و شروع به ضبط مي کند.

 

 

 

فعال نمودن قابليت تشخيص حرکت

سيستم تشخيص حرکت در دوربين هاي مداربسته امروزه بسيار پيشرفته تر شده است. و مي توان تنظيمات آن را هم در دوربين و هم در نرم افزار مديريت تصاوير هايک ويژن (VMS) فعال نمود. تشخيص آنکه مقدار تغييرات در حد لازم و کافي براي ايجاد آلارم هست يا خير بستگي به ميزان يا درصد حساسيت يا Sensivity موجود در تنظيمات آن دارد.

درصد Sensivity به تغييرات نور در پيکسل ها بستگي دارد. درصد Sensivity بالاتر نسبت به تغييرات جزئي تر حساس بوده در حاليکه درصد Sensivity پايين تر براي تغييرات بزرگ تر در تصوير بکار مي رود از طرف ديگر، درصد پيکسل هايي که دچار يک تغيير شده اند نيز مهم است. اگر شما در حال نظارت بر يک درب هستيد، تعيين ميزان حساسيت روي 50?، در صورت ورود يک سوژه بزرگ در ابعاد يک انسان به اتاق باعث ايجاد هشدار مي گردد.

  1. فناوري SenseUp در دوربين مداربسته
  2. فناوري Digital noise reduction) DNR) در دوربين مداربسته
  3. دوربين مداربسته وريفوکال
  4. 10تکنولوژي جديد در دوربين هاي مداربسته
آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 355 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 17:28

ایمپلنت فوری تجریش

 

 

ایمپلنت فوری چیست ؟

ایمپلنت فوری در تجریش در یک روز انجام می شود و نیازی به مراجعات بیشتر و یا منتظر ماندند برای بهبودی و اتمام پروسه جوش خوردن، سپس نصب تاج دندان نیست.  درواقع ایمپلنت دندان پین باریکی است که اغلب از جنس تیتانیوم ساخته شده است که دارای زیست سازگاری بالایی با بدن انسان است. ایمپلنت باید درون استخوان فک در جای قبلی ریشه دندان از دست رفته و یا محلی که برای کاشت آن تعیین می شود قرار داده شود. حدود 3 الی 6 ماه زمان نیاز است تا ایمپلنت دندان با استخوان فک به خوبی جوش خورده وحکم ریشه دندان را برای فرد ایفا کند.

v1_x901.jpg

زمانی که درون استخوان فک کاشته شود حکم ریشه دندان را اجرا کرده و وظیفه نگهداری تاج دندان را بر عهده می گیرد. ممکن است این جوش خوردن ایمپلنت دندان با استخوان فک  3 ماه الی 6 ماه به طول انجامد تا تاج مصنوعی دندان بر روی آن نصب شود. این روند برای ایمپلنت سنتی یا معمولی به کار می رود. اما ایمپلنت فوری بر خلاف تصور عموم مردم که 3 الی 6 ماه زمان نیاز است تا بتوانند تاج مصنوعی دندان را نصب کنند، همان لحظه که کاشت ایمپلنت انجام می شود اقدام به نصب تاج مصنوعی دندان می نمایذ. این نوع ایمپلنت معمولا برای افرادی مناسب است که نمی خواهند حتی یک روز هم زیبایی دندان خود را از دست بدهند.

البته مهم ترین چیزی که وجود دارد این است که فرد نیازی به درمان و جراحی های پیش تکمیلی نداشته باشد. زیرا برای نصب ایمپلنت فوری باید طول و عرض استخوان مناسب باشد، تراکم و کیفیت استخوان فک مناسب باشد تا بتوان در روز جراحی و کاشت ایمپلنت پروتز مصنوعی موقت برای فرد استفاده نمود. البته به این نکته دقت داشته باشید که پروتز مصنوعی که بلافاصله بر روی ایمپلنت قرار داده می شود موقت است و پروتز دائم زمانی بر روی ایمپلنت نصب می شود که به صورت کامل ایمپلنت با استخوان فک جوش خورده باشد. به دلیل استفاده از دو نوع پروتز طبیعی است که قیمت ایمپلنت فوری نسبت به قیمت ایمپلنت معمولی متفاوت و بالاتر باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت ایمپلنت می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

قیمت ایمپلنت در شمال تهران

 

 معمولا پروتز موقت را از جنس فلز یا پرسلن نمی سازند و از موادی سبک و پلاستیکی آن را می سازند تا به پایه ایمپلنت درون استخوان فک فشار زیادی وارد نکند. در صورتی که فشار زیادی به ایمپلنت هنوز جوش نخورده وارد شود ممکن است دچار لقی یا شکست شود و این مورد باعث عدم موفقیت در کاشت شده  کاشت ایمپلنت با شکست روبرو می شود. و البته تاج موقت از تاج اصلی دندانی که در نهایت باید بر رویایمپلنت کاشت شده نصب شود کوتاهتر است.

فیلم ایمپلنت دندان

برای نصب تاج مصنوعی دندان در ایمپلنت فوری نیز باید 3 الی 6 ماه زمان بگذرد تا جوش خوردن ایمپلنت به خوبی انجام شود. در صورتی که بخواهید از ایمپلنت فوری استفاده نمائید گیر اولیه استخوان فک باید بین 60 الی 70 نیوتن باشد و این در حالی است که گیر استخوانی معمولا بین 25 الی 30 نیوتن است. در صورتی که تراکم استخوانی کافی نباشد حتی نمی تواند این 60 نیوتن فشار را به آن افزود و به همین علت دیگر نمی توان گزینه مناسبی برای ایمپلنت فوری بود.

آشنایی با ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری که در فارسی ترجمه می شود دو اصطلاح متفاوت در انگلیسی دارد.

  • ایمپلنت فوری یا fresh socket یا   immediate insertion به کاش ایمپلنتی گفته می شود که دقیقا همزمان با دندان کشیدن نصب می شود.  یعنی دیگر نیازی به سوراخ کردن استنخوان فک نبوده و ایمپلنت درون محلی که برای ریشه دندان بوده است قرار می گیرد.
  • اصطلاح دیگری وجود دارد که با نام  immediate loading شناخته می شود و درواقع ایمپلنت فوری را معنی می کند.  این اصطلاح بدین منظور استفاده می شود که پروتز یا تاج دندان مصنوعی بلافاصله بعد از کاشت دندان بر روی ایمپلنت قرار داده می شود. البته همانطور که گفتیم این پروتز موقتی است و بعد از جوش خوردن ایمپلنت  دندان با استخوان فک باید  پروتز دائم بر روی ایمپلنت قرار داده شود. که از جنس سرامیک با بازتاب نور بسیار بالا است تا شباهت دندان طبیعی را تامین کند.

ایمپلنت فوری دندان دارای دو حالت است. حالت fresh socket که در این صورت  کشیدن دندان و کاشت ایمپلنت و نصب پروتز در یک جلسه انجام می شود. هنگام استفاده از این روش از پودر استخوان و ممبران برای پر کردن فضایی که بین دندان کشیده خالی است استفاده می شود.  با استفاده از این مواد ایمپلنت را در جای خود ثابت نگه میدارند. البته که استفاده از این روش برای همه افراد امکان پذیر نیست و باید  متخصص تشخیص دهد شما کاندید مناسبی هستید یا خیر؟

ایمپلنت فوری و طول عمر آن

دوام و طول عمر ایمپلنت دندان کاملا به نوع نگهداری و مراقبت شما از دندان بستگی دارد. ایمپلنت مانند دندان معمولی است و نیاز به مراقبت دارد تا بتواند مدت زمان بیشتری برای شما بهره وری داشته باشد. معمولا اگر از آن به خوبی مراقبت کنید حدود 20 سال برای شما عمر می کندو گاهی تا پایان عمر می تواند برای بیمار بهره وری داشته باشد. اگر می خواهید درباره کاهش درد ایمپلنت بدانید می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

 

 البته اینکه در رابطه با ایمپلنت دندان بیان می کنیم تنها در رابطه با خود ایمپلنت درون استخوان فک است. و ممکن است گاهی پس از گذشت 15 الی 20 سال نیاز به تعویض تاج مصنوعی دارد.

مزیت های ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری تجریش مانند ایمپلنت فوری در نقاط دیگر ایران می تواند از مزیت های بسیار خوبی بهره ببرد. این مزیت ها عبارتند از:

  • دریافت نتیجه دل خواه با سرعت  و کیفیت بالا
  • بازگشت خطوط طبیعی و کانتور صورت
  • کمتر شدن میزان لغزش به دلیل جوش خوردن مناسب ایمپلنت با استخوان فک
  • کمتر شدن و از بین رفتن حساسیت دندان ها نسبت به سرما و گرما
  • کمتر شدن اختلالات فیزیکی در استخوان فک و بافت اطراف ان
  • کمتر شدن چین و چروک های صورت که به دلیل از دست دادن بافت استخوانی به وجود می آیند.
  • مدت زمان بهبودی بسیار کوتاه
آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 164 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 16:28

ارائه طرح ارتقاي سطح آموزشي دانشگاه آزاد بر اساس متاورس

هشت تيم استارتاپ محصولات خود را در رويداد حسابداري و مالي ارائه کردند که از فروش آنلاين گرفته تا تبديل يک دانشگاه آزاد به يک دانشگاه دگرگون کننده بود.

 

به گزارش ايسنا، در اين رويداد که رويکرد مالي و حسابداري را که امروز به صورت آنلاين صورت گرفت، 8 تيم استارتاپ محصولات خود را ارائه کردند.

 

يکي از اين استارتاپ ها که نسل جديد بازار معاملات آنلاين را معرفي کرد، موفق به بستن قرارداد با مرکز نوآوري دانشگاه شد. محصولات ? تيم ديگر به قرار زير است:

 

ارائه خدمات حسابداري يکپارچه

 

روه الله زنيا يکي از محققان اين طرح در اين مورد مي گويد: يکي از چالش هاي بنگاه هاي کوچک و متوسط، نبود زيرساخت هاي کافي براي استخدام نيروي انساني پاره وقت و تمام وقت است و از سوي ديگر پراکنده شدن جغرافيايي مشتريان يکي از چالش هاي حسابرسان است.

 

وي ادامه داد: براي حل اين چالش يک بستر يکپارچه نظارتي ارائه مي دهيم که از يک سو مشتريان گزارش هاي حسابرسي خود را ارائه مي دهند و از سوي ديگر مشاوران گزارش هاي ارائه شده را دريافت مي کنند و خدمات لازم را در اختيار آنها قرار مي دهند.

 

نرم افزار حسابداري هوشمند

 

مهرشاد افشاري يکي از پژوهشگران اين طرح با اشاره به مشکلات موجود در حوزه حسابداري گفت: عدم مديريت زمان، تاخير در ارائه گزارش حسابرسي، محدوديت شغلي، عدم آگاهي کافي و هزينه بالاي آرشيو از جمله چالش هاي اين حوزه براي غلبه بر اين مشکلات است. نرم افزار حسابداري هوشمند را معرفي کردهايم.

 

وي کاهش خطاي انساني، امکان انجام تمام خدمات رايانه اي و بررسي و ارائه گزارش ها را از مزاياي اين نرم افزار ذکر کرد.

منبع :  https://daneshjoin.ir/%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d8%a6%d9%87-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d9%82%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%b7%d8%ad-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4%db%8c-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a2%d8%b2/

 

https://sketchfab.com/LeviGross5

https://gab.com/LeviGross5

https://www.allnumis.com/user/profile/levigross5

https://list.ly/levigross5/

https://500px.com/p/levigross5?view=photos

https://www.ulule.com/levigross5/#/projects/followed

https://8tracks.com/levigross5

https://www.goodreads.com/user/show/145268141-levi

https://www.yelp.ca/user_details?userid=sGF9ihmUcqSXCtjYRsZi3w

https://www.cplusplus.com/user/LeviGross5/

 

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 219 تاريخ : پنجشنبه 28 بهمن 1400 ساعت: 9:06

ایمپلنت فوری تجریش

 

 

ایمپلنت فوری چیست ؟

ایمپلنت فوری در تجریش در یک روز انجام می شود و نیازی به مراجعات بیشتر و یا منتظر ماندند برای بهبودی و اتمام پروسه جوش خوردن، سپس نصب تاج دندان نیست.  درواقع ایمپلنت دندان پین باریکی است که اغلب از جنس تیتانیوم ساخته شده است که دارای زیست سازگاری بالایی با بدن انسان است. ایمپلنت باید درون استخوان فک در جای قبلی ریشه دندان از دست رفته و یا محلی که برای کاشت آن تعیین می شود قرار داده شود. حدود 3 الی 6 ماه زمان نیاز است تا ایمپلنت دندان با استخوان فک به خوبی جوش خورده وحکم ریشه دندان را برای فرد ایفا کند.

v1_x901.jpg

زمانی که درون استخوان فک کاشته شود حکم ریشه دندان را اجرا کرده و وظیفه نگهداری تاج دندان را بر عهده می گیرد. ممکن است این جوش خوردن ایمپلنت دندان با استخوان فک  3 ماه الی 6 ماه به طول انجامد تا تاج مصنوعی دندان بر روی آن نصب شود. این روند برای ایمپلنت سنتی یا معمولی به کار می رود. اما ایمپلنت فوری بر خلاف تصور عموم مردم که 3 الی 6 ماه زمان نیاز است تا بتوانند تاج مصنوعی دندان را نصب کنند، همان لحظه که کاشت ایمپلنت انجام می شود اقدام به نصب تاج مصنوعی دندان می نمایذ. این نوع ایمپلنت معمولا برای افرادی مناسب است که نمی خواهند حتی یک روز هم زیبایی دندان خود را از دست بدهند.

البته مهم ترین چیزی که وجود دارد این است که فرد نیازی به درمان و جراحی های پیش تکمیلی نداشته باشد. زیرا برای نصب ایمپلنت فوری باید طول و عرض استخوان مناسب باشد، تراکم و کیفیت استخوان فک مناسب باشد تا بتوان در روز جراحی و کاشت ایمپلنت پروتز مصنوعی موقت برای فرد استفاده نمود. البته به این نکته دقت داشته باشید که پروتز مصنوعی که بلافاصله بر روی ایمپلنت قرار داده می شود موقت است و پروتز دائم زمانی بر روی ایمپلنت نصب می شود که به صورت کامل ایمپلنت با استخوان فک جوش خورده باشد. به دلیل استفاده از دو نوع پروتز طبیعی است که قیمت ایمپلنت فوری نسبت به قیمت ایمپلنت معمولی متفاوت و بالاتر باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت ایمپلنت می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

قیمت ایمپلنت در شمال تهران

 

 معمولا پروتز موقت را از جنس فلز یا پرسلن نمی سازند و از موادی سبک و پلاستیکی آن را می سازند تا به پایه ایمپلنت درون استخوان فک فشار زیادی وارد نکند. در صورتی که فشار زیادی به ایمپلنت هنوز جوش نخورده وارد شود ممکن است دچار لقی یا شکست شود و این مورد باعث عدم موفقیت در کاشت شده  کاشت ایمپلنت با شکست روبرو می شود. و البته تاج موقت از تاج اصلی دندانی که در نهایت باید بر رویایمپلنت کاشت شده نصب شود کوتاهتر است.

فیلم ایمپلنت دندان

برای نصب تاج مصنوعی دندان در ایمپلنت فوری نیز باید 3 الی 6 ماه زمان بگذرد تا جوش خوردن ایمپلنت به خوبی انجام شود. در صورتی که بخواهید از ایمپلنت فوری استفاده نمائید گیر اولیه استخوان فک باید بین 60 الی 70 نیوتن باشد و این در حالی است که گیر استخوانی معمولا بین 25 الی 30 نیوتن است. در صورتی که تراکم استخوانی کافی نباشد حتی نمی تواند این 60 نیوتن فشار را به آن افزود و به همین علت دیگر نمی توان گزینه مناسبی برای ایمپلنت فوری بود.

آشنایی با ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری که در فارسی ترجمه می شود دو اصطلاح متفاوت در انگلیسی دارد.

  • ایمپلنت فوری یا fresh socket یا   immediate insertion به کاش ایمپلنتی گفته می شود که دقیقا همزمان با دندان کشیدن نصب می شود.  یعنی دیگر نیازی به سوراخ کردن استنخوان فک نبوده و ایمپلنت درون محلی که برای ریشه دندان بوده است قرار می گیرد.
  • اصطلاح دیگری وجود دارد که با نام  immediate loading شناخته می شود و درواقع ایمپلنت فوری را معنی می کند.  این اصطلاح بدین منظور استفاده می شود که پروتز یا تاج دندان مصنوعی بلافاصله بعد از کاشت دندان بر روی ایمپلنت قرار داده می شود. البته همانطور که گفتیم این پروتز موقتی است و بعد از جوش خوردن ایمپلنت  دندان با استخوان فک باید  پروتز دائم بر روی ایمپلنت قرار داده شود. که از جنس سرامیک با بازتاب نور بسیار بالا است تا شباهت دندان طبیعی را تامین کند.

ایمپلنت فوری دندان دارای دو حالت است. حالت fresh socket که در این صورت  کشیدن دندان و کاشت ایمپلنت و نصب پروتز در یک جلسه انجام می شود. هنگام استفاده از این روش از پودر استخوان و ممبران برای پر کردن فضایی که بین دندان کشیده خالی است استفاده می شود.  با استفاده از این مواد ایمپلنت را در جای خود ثابت نگه میدارند. البته که استفاده از این روش برای همه افراد امکان پذیر نیست و باید  متخصص تشخیص دهد شما کاندید مناسبی هستید یا خیر؟

ایمپلنت فوری و طول عمر آن

دوام و طول عمر ایمپلنت دندان کاملا به نوع نگهداری و مراقبت شما از دندان بستگی دارد. ایمپلنت مانند دندان معمولی است و نیاز به مراقبت دارد تا بتواند مدت زمان بیشتری برای شما بهره وری داشته باشد. معمولا اگر از آن به خوبی مراقبت کنید حدود 20 سال برای شما عمر می کندو گاهی تا پایان عمر می تواند برای بیمار بهره وری داشته باشد. اگر می خواهید درباره کاهش درد ایمپلنت بدانید می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

 

 البته اینکه در رابطه با ایمپلنت دندان بیان می کنیم تنها در رابطه با خود ایمپلنت درون استخوان فک است. و ممکن است گاهی پس از گذشت 15 الی 20 سال نیاز به تعویض تاج مصنوعی دارد.

مزیت های ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری تجریش مانند ایمپلنت فوری در نقاط دیگر ایران می تواند از مزیت های بسیار خوبی بهره ببرد. این مزیت ها عبارتند از:

  • دریافت نتیجه دل خواه با سرعت  و کیفیت بالا
  • بازگشت خطوط طبیعی و کانتور صورت
  • کمتر شدن میزان لغزش به دلیل جوش خوردن مناسب ایمپلنت با استخوان فک
  • کمتر شدن و از بین رفتن حساسیت دندان ها نسبت به سرما و گرما
  • کمتر شدن اختلالات فیزیکی در استخوان فک و بافت اطراف ان
  • کمتر شدن چین و چروک های صورت که به دلیل از دست دادن بافت استخوانی به وجود می آیند.
  • مدت زمان بهبودی بسیار کوتاه
آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 174 تاريخ : سه شنبه 19 بهمن 1400 ساعت: 15:53

 

تفاوت آموزش ReactJS آکادمي سبزلرن

مقدمه

خب سلام به رفقاي عزيز تو اين مقاله ميخوام درباره يه دوره متفاوت و فوق العاده براي آموزش ReactJs حرف بزنم و بهتون معرفي بکنم، همچنين درباره جزئيات اين دوره حرف بزنيم.

پس برو بريم...

دوره ReactJs آکادمي سبزلرن

اين دوره ReactJs که ميخوام بهتون معرفي بکنم دوره آموزشي منتورشيپ ReactJS آکادمي سبزلرن هستش.

که يه دوره فوق العاده اي که آکادمي سبزلرن پابليش يا همون منتشر کرده ، مدرس اين دوره آقاي سعيدي راد هستش ، و مدت زمان دوره حدود 40 ساعت هستش اين دوره از مرحله صفر آموزش داده شده تا به مرحله استخدام ، اگر هم در مورد ReactJS نميدونيد  در ادامه يه توضيح مختصر حتما ميدم...

d1_827e.png

ReactJs چيست ؟

ري اکت يکي از قدرتمند ترين و محبوب ترين کتابخونه هاي اوپن سورس يا همون متن باز جاوا اسکريپت هستش، که در سال 2013 توسط شرکت فيسبوک ارائه شد.

ري اکت از سال 2014 و 2015 در حال آپديت شدن هستش و از اون موقع پيشرفت فوق العاده و چشمگيري داشته....

دلايل يادگيري کتابخونه ReactJS :

  • سبک و ساده بودنش
  • سريع بودن و يادگيري آسان
  • قابل توسعه دادن

 

منتورشيپ بودن دوره ReactJs سبزلرن

خب ما درباره ري اکت صحبت کرديم و با دوره منتورشيپ ReactJs آکادمي سبزلرن آشنا شديم ، اما منتورشيپ يعني چه؟

بزار با کلمه منتور شروع کنم ، منتور يعني مربي حالا معلم خصوصي هم ميگن ولي بيشتر مربي ميتونه اصطلاح خوبي براش باشه ، حالا اگه الان منتورشيپ رو معني بکنيم منتورشيپ يعني تو مسيري که شما رو به جلو هستيد يک مربي در کنار شما باشه ، تو مشکلات به شما کمک بکنه ، تو انتخاب ابزار ، نقشه راه ، مسير به شما کمک بکنه شما هنگامي که به مشکل ميخوريد مربي در کنارتان باشه و راهنمايتون بکنه .

حالا منظور از منتورشيپ بودن دوره ReactJs آکادمي سبزلرن گفتيم منظور اين مدلي هستش.

تو دوره ReactJS آکادمي سبزلرن مدرس از مرحله صفر تا مرحله استخدام در کنار شما خواهد بود اون تجربه اشو ، نحوه نوشتن نمونه کار ، طراحي رزومه رو با شما به اشتراک ميزاره ، در آخر نمونه کار شما توسط مدرس دوره بررسي ميشود و رفع اشکال خواهد شد تا راحت تر تو شرکت ها استخدام بشيد و کسب درآمد کنيد .

پشتيباني دوره ReactJs آکادمي سبزلرن

اما پشتيباني دوره منتورشيپ ReactJS آکادمي سبزلرن به چه صورت هستش ؟

پشتيباني نه تنها دوره منتورشيپ Reactjs سبزلرن بلکه تمامي دوره هاي سبزلرن چه پولي ، چه رايگان پشتيباني مادام العمر داره اما پشتيباني دوره ReactJS نسبتا متفاوت تره بخاطر منتورشيپ بودن دوره ، پشتيباني اين دوره به صورت آنلاين ، تماس تلفني با خود مدرس و همچنين با خود مدرس ارتباط مستقيم داريد.

شما تو اين دوره منتورشيپ از صفر هر سوالي که پيش اومد از کدنويسي ، راهنمايي ، مشکل در طراحي نمونه کار ، نحوه جواب دادن به سوالات هنگام مصاحبه و... پشتيباني خواهيد شد.

پس از بابت پشتيباني دوره منتورشيپ ReactJS آکادمي سبزلرن اصلا نگران نباشيد چون آکادمي سبزلرن کيفيت براش خيلي مهمه .

رسيدن به مرحله استخدام در دوره ReactJs سبزلرن

خب همان طور که گفتيم تو اين دوره منتوشيپ ReactJS آکادمي سبزلرن مدرس از صفر تا مرحله استخدام شدن در کنار شماست که اين ميتونه يکي از نگراني هاي دانشجو رو رفع بکنه که چطور قراره استخدام بشه ، نمونه کارش رو طراحي بکنه و...

بيشتر افراد برنامه نويسي رو ياد ميگيرند اما تو مرحله طراحي نمونه کار ، تو استخدام شدن به مشکل ميخورند اما تو دوره منتورشيپ ري اکت سبزلرن بابت اين موضوع نگران نباشيد چون که مدرس دوره به شما کمک ميکنه که تا نمونه کار خودتون رو طراحي بکنيد و از مرحله سوالات استخدامي به راحتي رد شده و استخدام بشيد و ازش کسب درآمد بکنيد.

پيش نياز دوره ReactJs آکادمي سبزلرن

خب درباره دوره ReactJS ما حرف زديم اما ببينيم که پيش نياز هاي اين دوره چه چيزي هستش.

HTML

اولين پيش نياز اين دوره زبان نشانه گذاري اچ تي ام ال هستش که براي حوزه فرانت اند شما بخواهيد و يا نخواهيد بايد بايد زبان اچ تي ام ال رو بلد باشيد.

که خوشبختانه آکادمي سبزلرن يه دوره رايگان جامع مقدماتي تا پيشرفته Html داره که ميتونيد از اون استفاده بکنيد.

CSS

پيش نياز دوم هم زبان CSS هستش که خب اينم دقيقا مثل اچ تي ام ال بايد بايد براي حوزه فرانت اند ياد بگيريد ، که دومين قدم براي ورود به دنياي فرانت اند هستش.

همچنين حتي سبزلرن يه دوره جامع رايگان مقدماتي تا پيشرفته CSS هم داره که مدرس دوره هاي html, css آقاي ديني هستش .

JAVASCRIPT

و رسيديم به اصلي ترين پيش نياز اين دوره يعني زبان جاوا اسکريپت که يکي از ضروري ترين پيش نياز براي تبديل شدن به برنامه نويس فرانت اند هستش.

همانطور که گفتيم ري اکت کتابخونه جاوا اسکريپت هست پس يادگيري جاوا اسکريپت کلا ضروري هستش.

در کل اگه بگم سه پايه اصلي حوزه فرانت اند اچ تي ام ال ، سي اس اس و جاوا اسکريپت هستش.

و در آخر هم اينو بهت بگم که سبزلرن يه دوره آموزش رايگان جاوااسکريپت مقدماتي تا پيشرفته پروژه محور هم داره پس از يادگيري پيش نياز هاي دوره منتوشيپ ReactJS اصلا نگران نباش چون سبزلرن همشو ساپورت کرده.

اکما اسکريپت 6

و مورد آخر يا همون پيش نياز آخري هم که دوره ReactJs سبزلرن ميخواد اکما اسکريپت 6 هستش.

که شايد براتون پيدا کردن منبع براي يادگيري اکما اسکريپت 6 سخت باشه اما خبر خوش اينه که تو دوره منتورشيپ ReactJs سبزلرن بحث اکما اسکريپت 6 در 10 الي 20 جلسه پوشش داده شده پس نگران اين مورد هم نباشيد.

در کل پيش نياز هاي اين دوره اچ تي ام ال ، سي اس اس ، جاوااسکريپت و اکما اسکريپت 6 هستش که آکادمي سبزلرن آموزش هر کدوم رو پوشش داده پس نگران اين موضوع نباش.

بازار کار فوق العاده ReactJs

خب رسيديم به بحث بازار کار ReactJs که ببينيم بازار کار ري اکت دقيقا چطوره ؟

اگر تو سايت هاي استخدامي مثل سايت جابينجا سرچ کنيد React بيشتر از 300 تا موقعيت شغلي براي react مياره حالا اگه انگليسي سرچ کنيد 300 تا مياره فارسيشو نميگم يا حتي بعضي از موقعيت ها به جاي ري اکت جاوااسکريپت مينويسند و داخل توضيحات ري اکت مينويسند .

خب حالا بريم چند تا موقعيت ها رو ببينيم:

اولين موقعيت از سايت ايران هاست هستش که ميتونيد تو سايت جابينجا ببينيد ، که ايران هاست يکي از بهترين و معروف ترين شرکت ها هستش.

نمونه هاي ديگر:

معمولا حقوق هاي اين شرکت ها هم از 10 يا 15 ميليون شروع ميشه الي 50 ميليون حالا بستگي به تجربه شماست.

حالا يه سري هاشون به صورت دور کاري يا همون ريموت هستش که اگر از شهر دور باشيد يا تو شهرستان ها باشيد ميتونيد به صورت دور کاري با شرکت ها همکاري بکنيد .

پس از اين بابت هم نگراني وجود نداره.

امروزه ري اکت به شدت بازار کار قوي و قدرتمندي داره...

حرف آخر

خب تو اين مقاله درباره ري اکت و دوره منتورشيپ ري اکت آکادمي سبزلرن حرف زديم و جزئيات دوره ري اکت مانند پشتيباني و... حرف زديم .

اگه قصد يادگيري ري اکت رو داريد و ميخواهيد وارد بازار کار بشيد و تو شرکت هاي تاپ استخدام بشيد

پيشنهاد ميکنم دوره آموزش منتورشيپ ReactJS دردنياي واقعي آکادمي سبزلرن رو به هيچ عنوان از دست ندهيد.

منبع :

https://anahardy4.livejoual.com/profile

https://www.quora.com/profile/Ana-Hardy-3

https://www.twitch.tv/anahardy4

https://www.openstreetmap.org/user/AnaHardy4

https://www.tripadvisor.com/Profile/anahK7209HN

https://www.4shared.com/u/yjqQQ6Ku/AnaHardy4.html

https://www.indiegogo.com/individuals/28384957

https://www.mixcloud.com/AnaHardy4/

https://www.sbnation.com/users/AnaHardy4

https://www.reverbnation.com/artist/famle88

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 182 تاريخ : شنبه 16 بهمن 1400 ساعت: 3:08

با سلام خدمت دوستان عزيز و همراهان گرامي سايت پارسيان انديش بنده محمود مجيدي هستم امروز ودر اين مقاله مي خواهم که با شما دوستان عزيز و همراهان گرامي در مورد اهميت سئو سايت در اصفهان و مزاياي آن با شما صحبت کنم. اگر مي خواهيد که بدانيد چطوري ميتونيد فروش تان را در استان اصفهان بيشتر کنيد با بنده همراه باشيد.

اهميت سئو سايت در اصفهان

قبل از هر موضوعي بايد اول به شما بگويم که سئو را مي توان هم به صورت محلي انجام داد طراحي سايت اصفهان وهم به صورت کشوري و هم به صورت جهاني واين بستگي به بازار هدف شما دارد اگر بازار هدف شما محلي و به صورت شهري است بايد سئو محلي و لوکال انجام داد واگر بازار هدف تان جهاني باشد بايد سئو سايت تان را جهاني انجام دهيد.

سئو سايت در اصفهان:

اگر که يادتان باشد زماني شهر اصفهان به عنوان پاييتخت فرهنگ ايران اسلامي انتخاب شد. اين شهر به عنوان جاذبه هاي گردشگري زياد وپتانسيل هاي بالايي که براي جذب گردشگر و توريست دارد خيلي از مشاغل نظير مشاغل پزشکي ، گردشگري سلانت،صنعتي، شرکت هاي مختلف و... اقدام به ايجاد کسب وکارهاي اينترنتي خود کرده اند و از اين بيزينس به درآمد هاي بالايي دست يافته اند.

شما دوست عزيز هم مي تواني با ايجاد وبسايت و نيز سئو سايت در اصفهان کسب وکار خود را در صفحات گوگل بياوريد. ورآمد خودتان را افزايش دهيد ونيز فروش محصولات و خدمات خود را در صفحات اول گوگل بياوريد ورآمد خودتان را افزايش دهيد. ونيز فروش محصولات ويا خدمات خود را بيشتر کنيد. بعد از انجام سئو وبرنديگ ورسيدن به درآمد مطلوب شما مي توانيد براي افزايش فروش تان از روش هاي ديجيتال مارکتينگ هم استفاده کنيد. روش هاي ديجيتال مارکتينگ به قرار زير است:

  1. اجراي کمپين هاي تبليغاتي
  2. تبليغات بنري
  3. تبليغات در شبکه هاي اجتماعي
  4. تبليغات در سايت هاي درج آگهي
  5. تبليغ نويسي
  6. ايميل مارکتينگ
  7. کوچينگ

تمامي موارد بالا روش هايي است که تيم پارسيان انديش مي تواند براي شما عزيزان با مناسب ترين قيمت و بهترين کيفيت انجام دهد. يکي از کارهايي شما عزيزان مي توانيد براي برندينگ کسب وکار خودتان انجام دهيد اين است که توليد محتوا وبازاريابي محتوا براي خدمات تان انجام دهيد.اما اين عامل به تنهايي باعث ايجاد برند شدن کسب وکار شما نمي شود.براي اين که شما بتوانيد بازاريابي اينترنتي موفق داشته باشيد،بايد بتوانيد از همه ي موارد بالا استفاده کنيد.يکي از عوامل رتبه بندي وبسايت ها در گوگل بالا بودن سرعت وبسايت شما است تيم ما با انجام روش هاي مخصوص مي تواند سرعت وبسايت شما را افزايش دهد.

سئو وب سايت چگونه است؟

 به انجام يکسري از فعاليت ها ي داخلي و خارجي که بر روي يک وبسايت انجام مي شود تا آن وبسايت در نتايج اول گوگل نمايش داده شود را سئو مي گويند. اين فرآيند ممکن است بستگي به نوع وبسايت طولاني باشد ويا خيلي زود انجام شود.معيار ها و فاکتورهاي اين کار بستگي به کلمات کليدي و رقبا ي شما دوست عزيز دارد.

براي چي ما نياز به سئو سايت در اصفهان داريم؟

خب در جواب سوال بالا بايد به شما بگويم که امروزه با پيشرفت علم و دسترسي بيشتر عوام به اينترنت ونيز هوشمند شدن گوشي ها نياز به کسب وکاراينترنتي بيشتر شده است. بيشتر مردم و جوانان به خريد اينترنتي و سرچ کردن نياز هاي خود در گوگل روي آورده اند.به طور مثال سايت بايا و يا ديجي کالا که فروش خوبي دارند و خدمات خوبي را هم ارائه مي دهند.با تعاريف بالا بايد شما تاالان متوجه شده باشيد که مغازه و يا کسب وکار فيزيکي ديگر جوابگو نيست. پيشنهاد ما به شما اين است که براي افزايش درآمد خود حتما کسب وکار خودتان را اينترنتي کنيد.

مزاياي سئو سايت در اصفهان چيست؟

1.ايجاد سئو خوب وحرفه اي باعث مي شود که سايت شما براي مدت طولاني در بين رقبا در صفحه ي اول گوگل قرار بگيرد وبه اين راحتي ها هم حذف نشود. 2. همچنين سئو وبرندينگ سايت باعث افزايش سرعت بارگزاري سايت شما مي شود واين عامل هم به بهبود رتبه ي سايت تان کمک خواهد کرد ونيز کاربران بيشتري در سايت تان مي ماند. 3. مزاياي اين کار اين است که با انجام سئو حرفه اي ونيز ارتقائ عبارات کليدي خود،بازديد کننده ي بيشتري از سمت موتور هاي جستجو دريافت خواهيد کرد. 4. سئو نسبت به راهاي ديگر کمترين هزينه را دارد وبيشترين سود دهي را دارد.

 

 

خدمات سئو سايت شما شامل چه مواردي است؟

به طور کلي مي توان گفت که خدمات سئو سايت به دو بخش اصلي تقسيم بندي ميشود:

  1. خدمات سئو داخل سايت
  2. خدمات سئو خارج سايت

هر دوي  اين روش ها براي قرار گيري کلمات کليدي در جايگاه اول است.خدمات سئو سايت به صورت مادام العمر بوده وبايد براي هميشه برروي وبسايت قرار گيرد تا آن سايت در صفحات اصلي باشد. وبايد اين نکته را هم در نظر بگيريد که تمامي خدمات سئو سايت براي سايت هاي ورد پرسي به يک صورت نبوده ونسبت به نوع وبسايت متفاوت است. وممکن است هزينه هاي متفاوتي را نيز داشته باشد.

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 256 تاريخ : پنجشنبه 14 بهمن 1400 ساعت: 13:14

بهترين سريال هاي ايراني در نوروز

سريال کمدي دراکولا

مهران مديري بعد از پروژه موفق هيولا سريال ديگري در شبکه نمايش خانگي ارائه کرده که در نوروز 1400 نمايش داده مي‌شود. اين سريال در واقع ادامه هيولا درژانر کمدي بوده و بازهم به موضوع پول شويي مي‌پردازد. در اين سريال با بازي خوب ويشکا آسايش، محمد بحراني، سيما تيرانداز و بهنام تشکر روبه رو هستيم.

درباره سريال دراکولا

سريال دراکولا به کارگرداني مهران مديري در سال 1399 ساخته شده است. اين سريال محصول کشور ايران و در ژانر کمدي و خانوادگي مي‌باشد. در اين سريال ويشکا آسايش، احسان اماني، محمد بحراني، سيما تيرانداز، بهنام تشکر، گلاره دربندي، مرتضي زارع، شکيلا سماواتي، نيما شعبان نژاد، گلاره عباسي، انديشه فولادوند، مهران مديري، مرجان مومني، فرنوش نيک انديش , حامد وکيلي به هنرمندي پرداخته‌اند.

سريال عاشقانه مي خواهم زنده بمانم

تجربه چند سال اخير در شبکه نمايش خانگي اين پيش‌فرض را براي مخاطب به وجود آورده که هر بار بايد منتظر سريالي با مؤلفه‌هاي مشخص و تکرار‌شونده باشد؛ مؤلفه‌هاي متکي بر عناصر عامه‌پسند و ارائه آن‌ها به ساده‌ترين و همه‌فهم‌ترين شکل ممکن. اگر با همين پيش‌فرض به تماشاي مي‌خواهم زنده بمانم برويد و البته با در نظر داشتن سابقه سازندگان آن، احتمالاً غافلگير خواهيد شد، چراکه اين بار با سريالي مواجه هستيم که در عين گنجيدن در طبقه‌بندي معمول محصولات عامه‌پسند، در متن، اجرا و فضاسازي قدمي روبه‌جلو برداشته و براي غلبه بر چالش‌هاي تازه تلاش کرده است.

در شرايطي که سينماي ايران بعد از بحران کرونا همچنان به زمان نياز دارد که خود را بازيابي و بازسازي کند، امسال شاهد رونق چشمگير بازار سريال‌هاي شبکه نمايش خانگي بوده‌ايم و حالا مي‌خواهم زنده بمانم با رفتن به سراغ قصه‌اي که در تاريخ معاصر مي‌گذرد، اين فرصت را دارد تا تنوع و جسارت را در ميان توليدات تازه افزايش بدهد. بايد منتظر اپيزودهاي بعدي سريال باشيم تا ببينيم که اين روند در متن و اجرا چگونه ادامه پيدا مي‌کند.

8t15_z9.jpg

سريال مي‌خواهم زنده بمانم، به کارگرداني شهرام شاه‌حسيني، تهيه‌کنندگي محمد شايسته و سرپرستي نويسندگان توسط مجيد مولايي، به صورت اختصاصي از فيليمو قابل تماشاست. حامد بهداد، سحر دولتشاهي، پدرام شريفي، مهران احمدي، بابک کريمي، آناهيتا درگاهي، آزاده صمدي، علي شادمان، مهدي حسيني‌نيا، امير نوروزي و… در اين سريال ايفاي نقش مي‌کنند.

به پايان اين مقاله رسيديم. اميدواريم که عيد امسال را با سريال هاي نوروزي به خوبي و خوشي سپري کنيد و سال جديد پر از شادي و اتفاقات عالي براي همه مردم ايران باشد.

سريال خوب بد جلف راديواکتيو

در اين سريال سام درخشاني، پژمان جمشيدي، حامد کميلي، آناهيتا درگاهي، محمد بحراني، اميرمهدي ژوله، مارال فرجاد، فرزين محدث، شکيب شجره، تينو صالحي، فرهاد آييش و گوهر خيرانديش به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

گفتني است که ساخت اين سريال ?? قسمتي بعد از موفقيت‌هاي خوب، بد، جلف و خوب، بد، جلف؛ ارتش سري در سينما و اکران آنلاين قطعي شد؛ خوب، بد، جلف؛ ارتش سري با فروش ??? هزار و ??? بليت که توانست به فروش ? ميليارد و ??? ميليون و ??? هزار تومان برسد و صدر نشين فروش اکران آنلاين باشد.

سريال کمدي خوب، بد، جلف: راديواکتيو ساخته مشترک پيمان قاسم خاني و محسن چگيني و با نقش‌آفريني بازيگراني چون پژمان جمشيدي، سام درخشاني، حامد کميلي، آناهيتا درگاهي، فرهاد آييش، شکيب شجره، گوهر خيرانديش، مارال فرجاد، فرزين محدث، محمد بحراني، اميرمهدي ژوله و… به‌صورت اختصاصي بر روي فيليمو قابل تماشاست.

ديرين ديرين

سريال «ديرين ديرين» با پخش دو قسمت ابتدايي خود توانست بازديدي فوق‌العاده، يعني چيزي نزديک به 4 ميليون دقيقه تماشا را به ثبت برساند.

 

به گزارش روابط عمومي فيليمو، سريال طنز «ديرين ديرين» با شعار احمقانه‏‌ترين سريال ايران، پس از بررسي رفتارکاربران و ثبت آمار بازديد مخاطبان در هفته اول انتشار، رکورد 3 ميليون و 878 هزار و 735 دقيقه تماشا را ثبت کرده است

داستان انيميشن ديرين ديرين

ديرين ديرين نام يک مجموعه پويانمايي ايراني در ژانر طنز است که با کارگرداني و تصويرگري علي درخشي است که به مشکلات اجتماعي و اقتصادي و زيست محيطي مي پردازد اولين قسمت اين مجموعه مسافرت هاي نوروزي بود. اين مجموعه نخستين بار در نوروز ?? منتشر شد و سريال آن در سال 99 از طريق فيليمو پخش شد. محمدرضا عليمرداني گويندگي تمام قسمت ها و شخصيت هاي اين انيميشن را تا کنون بر عهده داشته است فقط در قسمت هاي رپچه ليدا مومني همراه محمدرضا عليمرداني گويندگي مي کند.

.

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 253 تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1400 ساعت: 4:36

لینک دوستان

خبرنامه